2012. június 2., szombat

Hétköznapi hősök - Egyszerű, alkalmi I.

 Egy egyszerű barnás rózsaszín smink, a mai nap főszereplője. Különlegesség csak a tusvonalban és az alsó fecske farok jellegű színezésben rejlik, nem gondoltam túl bonyolítani a dolgot.
Az eddigi hétvégék sminkjeit Iron girl és a páva inspirált sminket is ajánlom figyelmetekbe.
Sajnos a vakus képekből eltűnt az élet, és a színek elvesztették valós árnyalatukat. Remélem azért látjátok benne a fantáziát és nem tartjátok elcsépeltnek a barna sminkeket, nekem még mindig a barna tónusú sminkek a legjobban favorizáltak ha valahova egyszerű gyors de mutatós smink kell.
Holnapi nap folyamán várható a következő rész!

Ti, hogy álltok a kérdéssel? Szeretitek a barna színeket?
Köszönöm, hogy olvastok! Legyen szép napotok!

18 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, tetszik a hosszú tusvonal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, szerintem én olyan vagyok mint Salamon csak nekem nem a hajamban hanem a tusvonalban van az erőm. :D
      Köszike!

      Törlés
  2. Válaszok
    1. nem tudom miért csak most vettem észre, de köszi Adrus!!!

      Törlés
  3. Jaj, de gyönyörű! Profi smink! :) Én imádom a barnát. :D

    VálaszTörlés