2013. július 27., szombat

Díjat kaptam

Nagy meglepetés ért, hiszen amíg nem volt gépközelben kaptam egy kis díjat Rékától! Nagyon szépen köszönöm!!!!!


1. Miért döntöttél úgy, hogy azt a szakmát választod amit választottál/választani fogsz?
 Igazándiból van szakmám és úgymond egy fél diplomám is, de egyiket sem érzem közelinek. Ennyi idősen még mindig nem tudom, hogy hova is tartok. Ami az életemet átfogja az a művészet. Imádok festeni, rajzolni, barkácsolni, kreatívnak lenni és mindent ami ezzel kapcsolatos. Megrögzötten imádom a művészettörténetet és ehhez kapcsolódó más tudományokat is. 

2. Sorozatok vagy inkább filmek?
 Mind kettő, imádom a sorozatokat.. itt kiemelném a Walking dead iránti szerelmem. Főleg a horror filmek érdekelnek illetve a misztikus filmeket sem vetem meg.

3. Mi kapcsol ki igazán?
 Én mindig ki vagyok kapcsolva.. :D
Igazándiból a munkám kikapcsol, imádom! Jelenleg úgy érzem, hogy nincs szükségem kikapcsolásra, bár ezt így hülyén fogalmaztam meg- de nagyon szeretem az életem mostani kerékvágását!

4. Otthonülő vagy inkább aktív utazó/kirándul vagy?
 Valahol mindkettő, de inkább helyzetfüggő. Most nyáron örökké megyünk jövünk még egy sima hétköznap is. Szeretem a pörgést, tevékenykedni, lófrálni jobbra balra. Viszont sokszor jól esik egy popcornt majszolva megnézni egy filmet.

5. Melyik a kedvenc könyved és miért?
 Inkább Coelho könyveit emelném ki! Úgy érzem, hogy ő az az író aki mindenkihez tud szólni, akinek az írása bármely élethelyzetben szituációban hozzátud tenni a lelkünkhöz. A könyveit olvasva mindig úgy érzem, hogy nekem írta- hozzám szólnak. Amikor választás vagy nehézségek előtt állok mindig úgy érzem, hogy utat mutat. Nehéz megfogalmaznom, de ha 10 vagy 20 múlva újra olvasom az összes könyvét akkor is nekem fognak szólni. Hatalmas értéket képvisel számomra minden könyve!

6. Milyen tulajdonságodat tartod a legnagyobb előnyödnek?
 Hmm.. jó a dumám, azt hiszem mindenkinek mindent be és el tudok magyarázni. Gondolkodtam azon hogy valami top shopos csajnak kellett volna mennem. Ezenkívül szerintem a humorérzékem is nagyon a helyén van. Türelmes ember vagyok, nagyon ritkán lehet felpaprikázni viszont akkor ha az valakinek sikerül abban nincs köszönet. Itt még kiemelném a kitartásom is, ami szerintem elég durva.. volt, hogy 2napig nem aludtam annyira belemerültem a feladataimba így amíg el nem készültem nem hagytam abba. 

7. Ki az a személy, aki inspirál?
 Az attól függ. A szüleim inspirálnak, szeretnék olyan csodálatos ember lenni mint ők! Eszméletlen jó emberek, sokat dolgoznak, sok mindenen mentek át, sokat küzdenek a mindennapokkal, de mégis annyi de annyi év után is szeretik egymást. Én is ilyen szeretnék lenni!!!!! Nagyon nagyon nagyon szeretem őket!
 Ha sminkelésről van szó, akkor a nagy példaképem Linda Hallberg! Tőle inspirálódom nagyon sokszor.
Ha művészet akkor pedig Klimt, Schiele, Mucha. 

8. A sminkek/körömlakkok iránti szereteted mikorra nyúlik vissza?
 Tyűhh olyan 22-23 évvel ezelőtt, amikor is édesanyám lakkjaiból építettem mindig tornyot. Imádtam az arany és a piros csillámos lakkjait. :)

9. Van valami sminkterméked, amit újra és újra megvásárolsz?
 Na abból rengeteg van most már: Max factor 2000 calorie göndőrítő spirallja, Eveline micellás arclemosó, Balea vízhiányos bőrre kifejlesztett arcápoló szárum, Nivea habzóarclemosó érzékeny bőrre, Nivea dezodorok, Jonson baby extracare testápoló, Essence btng fedőlakk, Colgate Max white fogkrém. Még biztos van sok minden, de hirtelen ennyi jutott eszembe.

10. Van testvéred?
 Sajnos nincs. :(

11. Szeretsz sütni/főzni? Melyik az az étel, amit először készítettél egyedül?
 Szeretek, de közel se mondanám azt, hogy tudok is. Nálam példaértékű anyukám főztje amit meg sem közelítek még. 
Arra nem emlékszem, hogy mit csináltam először régen volt már.
Viszont szívesen csinálok muffinokat, inkább különleges variációkkal örvendeztettem meg a családom illetve szeretek egyedi dolgokat belevinni. Imádom a zöldséges húsis kajákat, aztán nagy kedvenceim a krumplis ételek. A kedvesem nagyon szereti a ragukat, a rakott ételeket, a bolognaim, a torta gyártmányaim (rondák de finomak)- úgyhogy az ő teli pocija nálam az elismerés. :)
Szinte bármit meg tudok már csinálni, hála annak, hogy 14 éves korom óta rá vagyok kényszerülve. 


Még egyszer szeretném megköszönni a díjat, iszonyatosan örültem neki!!!!!!!!!!
Én nem adnám tovább senkinek, gondolom már nagyjából körbe is ért. Viszont ha van kedvetek szerintem töltsétek ki, így jobban meg lehet ismerni a monitor mögött ülő blogger lányokat. :)

Legyen szép napotok!!!!
Jó pihenést a hétvégére!

2 megjegyzés:

  1. Örülök,hogy válaszoltál a kérdésekre ^^ Én is nagyon szeretek muffinokat sütni, de már régen készítettem :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én rettenetesen örültem ám a díjnak, még egyszer köszönöm!!!
      Mondjuk ilyen melegben én se szívesen sütkérezek illetve ilyenkor az édességek se nagyon fogynak nálunk. :S

      Törlés