2012. október 17., szerda

Ingyen ékszer?


 Ha felkeltették az ékszerek a figyelmetek, és szeretnétek részt venni egy újabb blogger programban akkor ajánlom nektek a Maxnina oldalát. Kicsit barátibb árakkal találkozunk mint más támogató oldalakon, bátran lehet csemegézni ebay függőknek is hiszen szuperek ezek a termékek. Igazság szerint, ha nem is választanak be a programba már megéri nézegetni az oldalt, hiszen inspirációt is kaphatunk. :)
 Remélem Ti is ki fogjátok próbálni! Nekem van pár kiszemeltem amit szívesen befogadna az ékszeres ládikám, én Dorka blogjának köszönhetem, hogy rátaláltam az oldalra.

 Hogy tetszik nektek a program? Kipróbáljátok? Mit szóltok az ékszerekhez?

Legyen szép napotok!

6 megjegyzés:

  1. Megnéztem az ékszereket, van egy pár ami tetszik. :)
    Lehet én is csatlakozom, az oldalra már regisztráltam, de a bannert még nem találtam meg. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mentsd le tőlem, mert én se találtam sajnos meg! :(
      Valamiért hibás a link, én se egészen értem ezt... remélem összejön nekünk :)

      Törlés
  2. annyira utálom az ilyen reklámokat az oldalamon, nincs fent csak a sminkbox meg a szívem csücske krémmánia, de esküszöm ezt én is kipróbálom, már csak kíváncsiságból is, hogy beválogatnak e :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No én épen leveleztem velük, az a helyzet, hogy ők olyan blogokat keresnek ahol ruhákat is bemutatnak. Igazság szerint én leírtam nekik, hogy nálam hébe hóba voltak ékszerek cipők, de konkrét outfit bejegyzések nem. Én most jegelem a témát velük, mert ezért nem alkusznék meg. :)

      Törlés
  3. Jaj istenem de szép ékszerek vannak! Ugyan megfogadtam, hogy nem adom el a lelkem az oasapnak de ezek olyan szépek, ráadásul sokkal több potenciál van benne mert nem is drágák :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, sokkal jobbnak tűnnek. Én az Oasapon kiakadtam mindig, hogy 1dolláros ékszereket 9-10dolcsiért veszteget....ez nekem is szimpatikusnak tűnik, de ide nehezebb bekerülni, az csupán a probléma. Remélem azért sikerül valakinek bevágodni náluk. :)))

      Törlés