2012. november 5., hétfő

Októberi kedvencek

Avon Infinite Moment parfüm: még a tanácsadónői program keretében kaptam, azóta is megunhatatlan. Nálam kifejezetten tartós, kissé édes illata őszre tökéletes. Amióta meg van egy két nap kivételével ehhez nyúltam. Sőt utazásnál is viszem magammal, ami nálam nagyon nagy szó. Ajánlani tudom!
Avon Öblítést nem igénylő pakolás marokkói argánolajjal: imádom, szerves része lett a hajmosásnak. Használatával szebb puha hajvégeim lettek, amik a napok elteltével sem száradnak ki. Könnyen kezelhető hamar beszívódik, nem hagy ragacsos zsírós érzetet. Úgy gondolom, hogy nagyon megéri az árat. Rendszeresen használom már két hónapja és még mindig több mint fele megvan. Szerintem amúgy ez hajvégápoló- szóval a neve csalóka!
Avon Planet Spa Afrikai shea vajas bőrtápláló arcmaszk: úgy érzem, hogy ez egy kihagyhatatlan termék a katalógusból annak akinek száraz érzékeny bőre van. Az arcomat a hideg szeles idő minden évben szinte elrendezi, azt hiszem ezzel a maszkkal erejét veszem a dolgoknak. Nagyon szuper kis kence, finom puha bőrt eredményez ami sokáig érezhető- használata után krémre sincs szükség!
China Glaze Harvest Moon: a legszebb őszi lakkom, valami csoda!!!
Lovely Moulin Rouge 11-es lakk: imádom, szintén megunhatatlan!
Catrice Nymphelia Dancing nymph pirosító: na azt hiszem ez az a termék amit tényleg minden áldott nap használok és nem unom meg. :D
Avon Glimmerstick chromes szemceruza Burgundy shock: a lila szemceruza amit nagyon megszerettem, bár vízvonalon nem működik de a felső szempillák tövénél annál jobban.
Rimmel Kate Moss 08 rúzs: maga valójában a tökéletes rúzs, remélni tudom, hogy soha nem fog kifogyni.
Essence Fairytale kiadás Tinka's dress: csillogó barack, hogy az ősz szebb legyen.
Alverde Zauberwald kiadás Magic spirit: kifejezetten őszi szín! Nagyon szeretem.
L'oreal Color Infaillible Tender Caramel: a legjobb vétel, a legjobb minőség és a legtartósabb. Sok mindent ki lehet belőle hozni, nagyon szeretem őt is. Ha nem lenne ilyen drága akkor biztos az összes színt bezsebelném belőle.

Kiemelném itt a SAKK sminkversenyt, ahol azon szerencsések közé sorolhatom magam akik továbbjutottak. Itt szeretném megragadni az alkalmat és minden szavazónak nagyon nagyon megköszönni, azt hiszem nélkületek nem menne a dolog. Örülök, hogy ennyi lánynak tetszett a Hippi smink és szavaztatok is! Remélem a következő fordulóban is sikerül elnyernem a bizalmatokat. Igyekezni fogok! Köszönöm szépen nektek!!!!!

Októberben ünnepelte a blog az egy esztendős szülinapját, ahol 3lányzót lephettem meg! Örülök nektek nagyon és még egyszer gratulálok nektek!!! Remélem a héten már mindenki a kezében fogja tartani a kis ajándékát! :)

Hogy telt nektek az október? Hogy vagytok? Mik voltak a kedvenceitek? Nálatok is ilyen sűrű volt a hónap? Ismeritek az általam favorizált termékeket?
Legyen szép napotok!!!


12 megjegyzés:

  1. Nekem a Planet Spa arcpakolással kapcsolatban vegyesek az érzéseim, elsőre nagyon kellemetlen mű volt az illata, de idővel már hozzászoktam..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én először a japán szakés verzióval próbálkoztam azt hittem az lesz az arcmaszkok csúcsa, nem rég rendeltem ezt az afrikai shea vajas példányt és azóta verhetetlen komolyan mondom mindig ehhez nyúlok. Én ennél nem éreztem nagyon műnek az illatát, inkább olyan krémes kellemes. Már most tudom, hogy újra is rendelem!
      Te miket próbáltál belőlük????

      Törlés
    2. Ezt, akkor az iszaposat-a hol tengeri ásványosat és az olívásat. Közülük, csak ő volt számomra csalódás, de alapjábavéve meg vagyok elégedve a planet spa termékekkel :)

      Törlés
    3. Örömmel hallom, amúgy én is szemezgetek a holt tengerissel az nagyon megpiszkálta a fantáziám. Rájöttem, hogy ez a kencék függőséget okoznak... :S

      Törlés
  2. A hajvégápolót nemsokára én is befogom majd, remélem, nem zsírosítja majd a hajam, mint a legtöbb (hiába csak a végére kenem, sajnos ez van), a parfümöt pedig megillatolom majd, hátha nekem is bejön :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A parfümről olvastam hideget meleget, nekem nagyon tetszik, hogy édeskés! Egy próbát megér szerintem ez a hajvégápoló, mondjuk kiszámoltam a hosszú hajamra minimum 3-4hónapig elég- így ár érték arányban tényleg kiváló. Remélem neked is be fog válni!!!!

      Törlés
  3. A hajvégápolóval én is régóta szemezek, lehet hogy hamarosan megveszem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes figyelni az akciókat, a következő katalógusban a hozzá illő samponnal lesz majd akcióban- a jelenlegiben ha jól tudom akkor önmagában van leakciózva de ez a katalógus még holnapig él.

      Törlés
  4. Ez a MR lakk nagyon tetszik, sajna egyre jobban.. :D
    A SAKK-hoz pedig gratulálok, a Tiéd volt a kedvencem :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, uhh de jó!!!!! Ezek a Lovely lakkok nagyon kis csecsék, ha le lesznek majd akciózva akkor felvásárlom őket az tuti, bár így sem túl vészes az áruk. :D

      Törlés
  5. Én is gratulálok, h továbbjutottál a sminkversenyen! Nagyon szépet alkottál :)
    Nekem a china glaze lakk tetszik, meg a catrice pirosító *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, meg a szavazatod is ám!!!! A lakk az valami frenetikus fantasztikus, az üvegére is olyan jó ránézni.. a pirosító az meg amióta megvan azóta levakarhatatlan rólam. Azt hiszem augusztusban vettem, és tényleg egy két alkalmat kivéve mindig hozzányúlok- meglepő de nem is látszik rajta, hogy használom. Sajnálom, hogy csak a Müllerekben volt elérhető ez a kiadás, mert sokak kedvence lehetett volna. Főleg világos bőrű és hajú csajoké, ez a szín nem is tudom barackos narancsos enyhén fényes tökéletesen eldolgozható, jha és a legjobb, hogy tartós. Szóval tényleg szuper! :)

      Törlés