2011. december 10., szombat

Ha...

Olyan nagy lendülettel vágtam bele ebbe a blogolásba de sajnos az időm és az energiám nem engedi a túl gyakori posztok írását. Imádom a szép csecse színes csilivili dolgokat. Sokszor gondolom, hogy a szürke stresszes gondokkal teli hétköznapokon ezek jobbá és főleg szebbé tudják tenni a napomat!
Azt hiszem legalábbis remélem, hogy karácsony körül illetve az új esztendőben lesz annyi időm és erőm, hogy a bejegyzéseim számít szépen meggyarapítsam.
Mostanság jó pár dolgot vettem, amik szerintem látványában nem csak az én életemet hanem másét is be tudnák aranyozni. :)
Én mindig úgy vagyok vele, ha éjszakázom is vagy ha épen bal lábbal kelek fel akkor is legyen magamra 10-15percem és úgy lépjek ki otthonról, hogy jól érzem magam a bőrömben! Én sem vagyok egy nehéz bombázó, de azt hiszem minimális ráfordítással egész emberi fejet tudok magamra varázsolni (a reggeli kávé kíséretével). Nem érzem magamat hiúnak. Azaz igazság, hogy a világ nagyjából már csak a külsőségekről szól sajnos, és egy jó megjelenés az egy fél siker általában és persze az első benyomásnál is számít a dolog! Persze fontosnak tartom, hogy látszódjon az is, hogy milyen ember vagyok! Nem akarok és soha nem akartam felszínes lenni, valahogy nem is tudnék... :D
Szóval próbálkozom még ezzel a blogolással, remélem én is tudnok majd tartalmas hasznos bejegyzéseket írni. Persze ezek a lelkizős dolgok is részét fogják képezni. :D
Ha esetleg valaki olvas, annak legyen szép hétvégéje!!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése