2012. július 5., csütörtök

Elf rendelés

 Egy héttel ezelőtt hétvégén adtam le egy kisebb rendelést az e.l.f. oldalán, kihasználva az ingyenes szállítás lehetőségét!

 A csomag szerintem viszonylag gyorsan ideért, egy hét alatt. Gondosan be volt minden csomagolva külön külön is.
 Legjobban egy ecsettartóra vágytam már, amit elég rég kinéztem így ez volt a rendelésem fő célja. Anyagát és kinézetét tekintve egy tolltartóhoz tudnám hasonlítani. Viszont belül gumis tartókkal találkozhatunk, jobbról és balról is 5-5 rekesszel. Ez számomra szimpatikus mivel akár több ecsetet is tudunk egy részben tárolni. Azt hiszem egy alap ecsetkészlet bőségesen elfér benne.
 Szerettem volna a körömlakkokat is kipróbálni, ezért kettőt rendeltem is. A Mint cream és a Desert haze landolt a virtuális kosaramban. Érdekes módon a Mint cream nem dobozban érkezett hanem csak pufiba becsomagolva, ilyent se láttam még. A második kép egész jól visszaadja a valós színeket, mindenképpen lesz róluk teszt!
 A tubusos szájfények iránt is érdeklődtem, úgy gondolom ez nyáron nagyon praktikus lehet mindenki számára. Kipróbálásnak csak egy színt vállaltam be. A Pink pop rózsaszínes alapszínű arany csillámokkal tarkítva, mellette szól még a 15spf is. Sminkben fogtok vele találkozni úgy érzem!
 A csillámos szemceruzák mindig is tetszettek, érdemesnek találtam a Twinkle teal színt megvásárolni elég jókat olvastam róla. Szintén nyárra jó befektetésnek érzem. 
 Nem ez volt az utolsó rendelésem, nagyon meg vagyok elégedve a gyors pontos szállítással a gondos csomagolással is. Remélem a termékek is hozzák majd az elvárt eredményeket. 
 
 Ti rendeltetek már tőlük? Ismeritek a termékeket? Esetleg ha külön érdekel titeket valami szívesen írók róluk még!
Legyen szép napotok!!

14 megjegyzés:

  1. Már nézegettem a webshop-ot és egy ecsettartó tetszett meg nagyon.
    A körömlakkoknak szép pasztell színűk van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is bejött az ecsettartó, viszont ebayen sokkal elegánsabb/szebbek vannak. Lehet egyszer beruházok rájuk.. nálam a szempont az volt, hogy tudjam biztonságosan hordani ha elutazom.

      Törlés
  2. A MUP-ról rendekted? Mert én a rendes honlapon azt olvastam h vsak usába&kanadába szállít :) én most fogok rendelni onnan, és a twinkle teal-t én is megrendelem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem a MUP oldaláról, a hivatalos webshopot próbáltam ki: http://www.eyeslipsface.co.uk
      Régi vágyam volt az ecsettartó illetve a körömlakkokat sem hagyhattam ki; sajnos a MUP oldalán ezek a termékek még nem elérhetőek.

      Törlés
  3. Jó termékeket választottál! ;)
    Van egy nyereményjátékom, gondoltam, szólok, ha esetleg tetszik:

    http://roseballerina.blogspot.hu/2012/07/nyeremenyjatek-eloszor-nalam.html

    VálaszTörlés
  4. Ilyen szemceruzám van, szerintem szeretni fogod! :]
    A többi is szimpi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok rá, még nem próbáltam csak a kezemen ilyen melegben "halálos" lenne úgyis minden lefolyik rólam... várom az enyhülést! :)

      Törlés
  5. Az ecsettartó nagyon jónak tűnik, a körömlakkoknak szép színük van. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ecsettartót tényleg ajánlom, nagyon jó darab minden felesleges sallangtól mentes és über biztos (ha dobálom se csúsznak ki az ecsetek). Remélem a körömlakkok is ilyen szuperek lesznek!

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Én is nagyon imádom, a hétvégén állta is a sarat. Nagyon tudom ajánlani, 5font volt szóval szerintem nem is vészes főleg ha ingyenes szállítást fog ki az ember lánya. :D

      Törlés