2012. július 31., kedd

Júliusi kedvenceim

  Nem hiszem el, hogy lassan vége a nyárnak.... kezdek pánikolni! Eltelt megint egy hónap, nem akarlak ősz a közelemben látni. Na de nézzük, hogy mik voltak porondon júliusban.
 Körömlakkok, szinte már függőségben élem ki magam minden lakkozásánál. Imádtam lakkozni a hónapban! Az e.l.f.-től rendelt lakkokat nagyon megszerettem, a Desert Haze és a Mint Cream nagyon jó vételnek bizonyult; biztos még beruházok pár lakkra csak valami jó akció kéne! A Pedal faster Suzi nagy kedvencem állandóan, legjobban az Essence Night in vegas lakkjával szerettem kombinálni. Maybelline Coral rose lakkja pedig a hónap elején volt nagy kedvencem, mivel egy hasonló színű ruhámmal baromi jól néz ki! :D
 
 Sminkelni nem nagyon volt kedvem a 40fokban, ilyenkor állandóan arcot mostam volna. Az arcradírókról is láthattatok bejegyzést, nagyon jó volt velük átvészelni a kánikulát.
 Sminkek terén, inkább csak a szájfényekre rúzsokra koncentráltam. Próbáltam a felhalmozott szájkence gyűjteményem használni; azok közül nem is emelnék most ki. Ha már kifestettem magam, akkor szinte állandóan a Catrice Hidden world kollekciójának darabjához a Yes, I  Wood krémes szemfestékéhez nyúltam. Jó alap, kiváló csillogás, tartós imádom ennyi. A Maybelline Color tattoo On and on bronze árnyalata igazi joker darab, önmagában is megállja a helyét, gyakran tusvonalat húztam vele. Must have! No és az új pirosítóm se maradhat ki a szórásból, szintén Catrice a Nymphelia kollekció részese a Dancing nymph bár a hónap közepe felé landolt a kosaramban, de azóta is nagy kedvencem!

Csajok, nektek mi mik voltak a kedvenceitek? Hogy telt a július? 
Legyen szép napotok!!!



8 megjegyzés:

  1. Épp ma írtam meg a kedvenceimről a bejegyzést,ha érdekel nézd meg :)
    http://petroni-blog.blogspot.hu/2012/07/juliusi-kedvencek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsesz, hogy csak most válaszolok. Lesem is. :)

      Törlés
  2. Az én kedvenceim holnap fognak felkerülni, ma outfit van:

    http://roseballerina.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Azt a Colorama lakkot nemrég szereztem meg magamnak, majd lesz róla (is) teszt. :-) Az Elf lakkok pedig nagyon jól néznek ki, de most már nem (NEM!) szabad lakkot vennem egy darabig...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan ezt mondogatom magamnak, aztán valahogy mindig szembetalálkozok olyan színnel ami: "Jhé ilyen még nincs, najóóó csak ezt az egyet még"... elgyengül a szívem, bhááá az elf lakkokat ne is mond, folyamatosan lesem az oldalt, hogy mikor lesz valami akció. :D
      Már tövig visszavágtam a körmeim, de így sincs megállás. :D

      Törlés
  4. Juliusi kedvenc...bordzseki!!! Yeah! Hat errefele nem folyik rolam a viz, 15-18 fokban. Nemsokara lesz rola bejegyzes;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Könnycsepp is lett a szemembe, ha valamiért hát a dzsekiért én is várom az őszt. Itt még mindig tombol a nyár... néha jól esne az a laza 18 fok is. :D
      Nálunk még este is melegebb van mint nálatok, nem tudom irigyeljelek titeket vagy sem. :S

      Törlés