2012. augusztus 9., csütörtök

Kincsek az eurós boltból

 Múltkor volt egy kis időm és amúgy is épen vastagabb festő ecsetet kerestem, ezért befutottam az Eurós boltba. Az ecseten kívül kifogtam még két érdekes terméket is.
 Mind két termék wet'n wild márkájú, amin nem lepődtem meg mivel tavaly sikerült kifognom egy palettát is szintén ebben a boltban. A mostani kínálatban pirosítók, körömlakkok, kabuki ecset, szemfestékek és shimmer púderek sorakoztak az üzlet polcain. Hajtott a kíváncsiság, de azért nem akartam annyi mindent venni.
A mini kabuki (csomagolás szerint baby buki) nagyon apró de iszonyatosan tömör, sajnos a vakus kép adta ezt legjobban vissza! Nagyon durva, erre nem számítottam volna ennyi pénzért. Minimálisan pár szál hullott ki belőle; nagyon strapás. Úgy vélem, hogy ő az a fajta ecset amit bármilyen apró táskába bele lehet dobni illetve suliba/munkahelyre/utazásokhoz segítség lehet ha mondjuk újra kell púderezni. Örülök neki rettenetesen.
Erre az arany fényű porra is kíváncsifáncsi voltam, újabban highlighter mániában is szenvedek. Szintén pozitív meglepetés ért. Esztétikus csomagolás fogad, maga a por nagyon finom erősebb arany viszont nem az a durva hatalmas darabos kiadásban. Könnyen eldolgozható!
A csomagolásról annyit, hogy magát  a terméket egy műanyag "adagoló" védi, amit pluszban le is fóliáztak. Természetesen első találkozásunkkor le kaptam azt a műanyag bigyót, ezért szóródott ki belőle.
A képek sajnos már este készültek ezért a valóság hű színt nem tudom szikrázó napfényben visszaadni.
Azért látható az aranyos beütés, ezt két húzással értem el. Alapvetően jól működik a termék akár szemre akár arcra használjuk. Ahogy írtam könnyen eldolgozható, satírozható. A későbbiekben biztos egyéb fantáziadús megoldásokat kerítek rá (például körömlakk kevergetés, fantáziasminkek). :)

Mind két termék 390 forint volt, egyáltalán nem volt számomra pénzkidobás. A napi sminkrutinban beépíthetőek.

Remélem hasznos volt számotokra ez a bejegyzés. Ti találkoztatok ezekkel a termékekkel? Szoktatok eurós boltban is sminkeket nézni??

Legyen szép napotok!





11 megjegyzés:

  1. En is imadom a highlightereket;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon rákattantam, szinte a szemem már már csupaszon hagyom, de a highlighter meg a pirosító az alap kellék. Nagyon hasznos kis találmány! :D

      Törlés
  2. Hol van ez az eurós bolt? Én ott mindig csak Lora cuccokat látok.. :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én többféle eurós boltot láttam már, van az 'one euro market' ott általában 290ft nagyjából minden ott én miss rose, lora stb cuccokkal találkoztam. A másik eurós bolt, ott minden 390 forint- ez is eurós bolt sajnos nem találok web oldalt se semmit. Itt a külső design piros-fehér és nagyon nagy betűkkel feltüntetve, hogy 390forint minden. Én amúgy Kaposváron vásároltam a dolgokat, eddig igazándiból Nagykanizsán találkoztam még ezzel a bolt típussal.

      Törlés
  3. Tetszenek amit vásároltál, az aranyszínt imádom, a kabuki is helyes, látszik mennyire tömör :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szuper, buta módon nem raktam mellé az eco tools félét. De majd pótolom a napokban. Tényleg szuper, már használatban is van. :)

      Törlés
  4. Nekem van ilyen baby bukim és szeretem nagyon én is :). Amit még szeretek és wnw az a jumbo fekete szemcerkám,annyiszor használtam már alapnak, imádni való!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huuu jumbojuk is van? Na azt is meg kell lesnem. :))
      Tényleg nagyon jó ez a baby buki, már alapkellékem is lett.

      Törlés
  5. E bejegyzes ota jarom az euros boltokat WNW cuccokert, de sehol nem talalok :( Igaz abban a pirosban meg nem jartam, mert itt nincs, de hamarosan megyek Bpre es juppi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a helyzet, hogy az a sima eurós bolt tényleg csak lora miss rose stb cumókat árul, azokban én sem találtam kincseket még. (Najó most hazudtam mert van miss rose palettám amit nagyon is preferálok.) :D

      Törlés
  6. nagyon jó ez az ecset, csak sajnos a mosás kikészíti :(
    én alapozóhoz imádtam, ez miatt sokat mostam és sajnos így hamar tönkrement...:(

    VálaszTörlés