2012. augusztus 11., szombat

Catrice Coolibri szemhéj színező - Virgin forest

 Már a megjelenéskor kinéztem magamnak ezt a szuper zöld szemhéj színezőt. Viszont az árát nagyon drágának éreztem, szerencsémre épen a Rossmann viszonylag hamar le is akciózta így 800ft-ot már bátrabban adtam ki érte, látva a jobbnál jobb teszteket véleményeket róla.
Az üzletben gondolkodóba is estem, hogy az aranyat kéne elhoznom inkább.... de nem mert a zöld az szebb és kihasználhatóbb és amúgy is van kb 2 darab zöld szemfestékem... meggyőztem magam, de sebaj. :D
A szín csodálatos, nyáron is hordható de inkább én őszi sminkekhez szánom. Kicsit smaragdos, kicsit mély, de mégis van benne élet.
No de a tartósság... én nem vártam, hogy megszáradjon ahogy többen is írták; rögtön mellé rajzoltam egy mintát az e.l.f. twinkle teal szemceruzáját.A szemceruza is tartósnak bizonyult nálam így jó összehasonlítási alapot képzett. A bal oldalon az e.l.f. jobb oldalon pedig a Catrice zöldje látható:
Először elkezdtem dörzsölni, majd sminklemosóval törölgetni... végül haloványan de láthatóan megmaradt a Catrice. Tényleg jelezném, hogy rögtön a felrajzolás után estem neki. A képeken is látszik, hogy a szemhéjárnyalót nem igazán lehet lerobbantani. Ezért is simán el tudom képzelni alapnak, így nem csak önmagában fogja megállni a helyét. Úgy érzem, hogy jó vétel volt... lehet vissza is bandukolok holnap az aranyért... :D

Nektek meg van? Esetleg ti is a leárazásokra vártatok? Tervezitek beszerezni?
Legyen szép napotok!

8 megjegyzés:

  1. én is a leárazásra várok, de már csak egy darab van itt az aranyból és nemhiszem hogy leakciózzák, pedig már lassan egy hónapja szeretném :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohj, nálunk pont az arany volt fullon! Bár nem tudom mára mi marad belőle... :D

      Törlés
  2. Learaztak? De jo, akkor en is rohanok az aranyert, mert a zold mar megvan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, szerintem pont a múlt hét közepe felé azért találtam még full állványt. :)
      Remélem találsz még belőle!

      Törlés
  3. Én még várok, hátha még lejjebb megy :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Najha... én nagyon gondolkozom az arany színűn.. :S
      Félek, hogy nem marad belőle, vagy hogy összegányolják.

      Törlés
  4. máris volt akció? :O hú,örülök hogy ne kapkodtam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen igen, remélem nem fogják. Így egész barátibb már az áruk. :)
      Remélem te is találsz még kedvedre valóakat!

      Törlés