2013. május 31., péntek

Már megint barna


 Ma egy nagyon egyszerű rózsaszín barna sminket hoztam. Nagyon könnyű elkészíteni, elegáns, tavaszias. Még mindig megrögzötten imádom a barnákat, szinte mindig azokhoz is nyúlok. Mondjuk erről jó lenne már leszoknom, hiszen annyi szép szín van a világon.. :D



A smink alapját az új Max factor CC krém adta, a problémás részeket pedig a Catrice tégelyes korrektorával próbáltam eltüntetni. Szemhéjamra a Nyx alapozója került, a színeket pedig a Sleek OSS palettájából vadásztam össze. A szemöldökömet S-he szemöldökceruzájával igazítottam meg, a szempilláimat pedig a Max factor 2000Calorie göndörítő szempillaspiráljával emeltem ki. Az orcákra finoman vittem fel a Sleek Rose Gold pirosítóját keverve a Suede árnyalattal. A számra pedig a Nyx Real nude szájfénye került, szintén nem túl vastagon. 

 Napfényben 

Ez a kép azért is mókás, mert épen kiszúrtam az asztalon lévő Nutellát... nyám

Bocsánat a meggyötört arcszerkezetemért, de próbálom kiheverni fél év fáradalmait. :D
Remélem azért kezdetnek elfogadható lesz ez a napi kis szösszenet is.
Ti, hogy álltok a barna-rózsaszín kombinációjával?

Szép napot!!!

14 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik ez a kombináció! :)

    VálaszTörlés
  2. En is a natur/barnas arnyalatokat hasznalom a mindenapokra. UD Naked 2 es Mac szemhejpudereit valtogatom. Az also szempillatovbe pedig szines arnyalatokat hasznalok nehe-neha igy tavasszal/nyaron.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahhh itt teljesen őszi az idő, most nincs is kedvem színesebb dolgokhoz. De nálam is ez a tuti befutó ;)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett!
    Néha én is besokallok a sok barna színtől (nálam a MUA palettái a nyerők), ekkor elővesze rózsaszínt-lilát, de általában nálam is ez a szín a favorit :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, nem csodálom ezek a barnás színek tényleg mindenkinek jól állnak. :)

      Törlés
  4. Ezt hiányoltam már olyan rég, az egyszerű, de nagyszerű sminkeket Tőled... :]

    VálaszTörlés
  5. szia csajszi! nagyon megtetszett a blogod, még csak nem rég ismertem meg. felíratkoztam a követőid közé,hogy mindig tudjam ha van friss bejegyzésed:)

    látogass el hozzám, szívesen látlak:)


    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. Pénteken rajtam is OSS-smink volt :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahj én sokszor elfelejtem szegényként, mert mostanság inkább monokhoz nyúlok. De tényleg ez a legjobb palettájuk.

      Törlés
  7. Továbbra is jól áll a barna, de tényleg sok csodás szín van még :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak jöjjön a nyár már... tegnap elkapott a hév full rózsaszín sminket csináltam, persze hogy egész nap esett az eső.. :D

      Törlés