2013. június 5., szerda

Friss



 Sziasztok!
 Azt hiszem ilyen időjárással csak valami igazán friss üde sminkkel lehet szembeszállni. Nem gondoljátok?
A múltkori barna sminken felbuzdulva, most valami igazán színes vidám- inkább tavaszi sminket készítettem. Úgy éreztem, hogy újra elő kell kapnom a MUA Poptastic palettám amihez tökéletesen illik a Catrice Brooke's Blue Lagoon, a szemöldök alá pedig a NYX White szemhéjpúderét satíroztam el. Kontrasztként fekete tussal emeltem ki a szemem, a számra pedig halvány nude szájfény került. Az arcommal nem sokat pepecseltem CC krém majd a Healthy mix pirosító finoman felütögetve került.
 Alapvetően ez a smink is kb 10-15 perc alatt kész van, aminek a felét körülbelül a tusvonal húzása illetve a finomítások tesznek ki.

Ez egy igazán félresikerült kép, de itt látszanak legélethűbben a színek.




Ezzel a sminkkel bátran ki lehet merészkedni az utcára, egyáltalán nem hivalkodó illetve nem is túl erős még hétköznapra sem. Bár én inkább a natúr vonalra teszem le a voksom, mégis jól éreztem magam ebben a sminkben is, lehet tényleg bátrabban kéne a színekhez nyúlnom. Persze lehet vadulni egy egy szebb zölddel vagy épen egy fényesebb élénk kékkel.

Ti, hogy álltok ezekkel a színekkel?
Hordanátok nappalra munkába vagy suliba?

Legyen szép napotok!

18 megjegyzés:

  1. Mennyire szép :]
    Én hordanám, ha tudnék ilyet rittyenteni :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahhh ne beszélj butaságokat, tudsz te jobbat is például a mai sminked- nekem meg azt tetszik :D

      Törlés
  2. Szép lett, nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a szemed. :) Jól passzolnak a színek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is megszerettem, úgyhogy várom a nyarat nagyon nagyon!!!!

      Törlés
  4. Szeretem ezeket a színeket együtt. A napokban készítettem én is hasonló színekkel sminket, a kékre még lágyan felütögettem egy kis zöldet is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. MUTIMEG! Jó lesz picit inspirálódni ebben a témakörben is!

      Törlés
    2. Ha jól sikerültek róla a képek megmutatom. Ha nem akkor is újrasminkelem előbb vagy utóbb. ^^ Olyan szép tusvonalat húzol!

      Törlés
    3. Ohh.. mondjuk úgy meg tud remegni a kezem közben főleg amikor a bal szemem próbálom kihúzni :D
      Tényleg jöhet az a smink ;)

      Törlés
  5. Juuuuj, belezúgtam a szemöldököd színébe <3 :D Mivel csináltad? Mert nekem ilyen színűre van festve a hajam, de sehol nem találok ilyen szemöldök cuccot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van számodra egy meglepim, ma kint lesz egy bejegyzés amiben elmesélem mivel is csinálom meg illetve lesznek egyéb hasznos információk is. :)

      Törlés
  6. Naná, hogy hordanám, szoktam is hasonlót. Nagoyn jó lett :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt tudom, neked kifejezetten jól is állnak ezek a színek. :)

      Törlés
    2. Ó, köszi. Kár, hogy a tusvonal nálam reménytelen dolog, de a szemcerka sem rossz erősítésnek. Ha kisütne a nap, tobzódnék a színekben, de így most drapp-szürkében nyomulok :-(

      Törlés
    3. Nálunk süt a napocska, bár szerintem nem sokáig megint jönnek a felhők...ma nekem is valami szürkés hangulatom van. :S

      Törlés