2012. január 26., csütörtök

ABC Tag

 Citromhabnál találtam ezt a tag-ot és nagyon nagyon megtetszett nem az a szokványos fajta no. :D
Kényszert éreztem a kitöltésére.


A - Alvás: Hogyan alszol?
Általában mindent eltúrok, széttúrok és még az ágyneműt is le tudom húzni álmomban. Ha a kedvesemmel alszom akkor meg simán kirekesztem őt. :D


Á - Álmok: Mi a legnagyobb álmod?
Egy állatmenhely tervezése, létrehozása és fenntartása. Nagyon szeretném megvalósítani, egy olyan biztos nyugodt környezetet tervezni, ahol tényleg biztonságban és jól érezhetik magukat a kidobott kutyusok. 


B - Barátok: Ki a legjobb barátod?
Az anyukám, iszonyatosan jó kapcsolatban vagyunk és mindent meg tudunk beszélni egymással. Nagyon örülök, hogy nekem ilyen jó anyukám van!!!


C - Cejetem, köcce, civi: Mit gondolsz a "cuki" nyelvről?
Az a helyzet, hogy én is szinte külön nyelvet használok mert mindent átnevezek, azaz kis becenevet agatok a dolgokra, emberekre. Ez cuki?


D - Dac: Mennyire vagy dacos?
Inkább makacs és hajthatatlan, kiállok az igazamért tűzön vízen át. Sokszor balul sül el...


E - Ellenzem: Mit ellenzel, mivel nem értesz egyet?
Mivel hatalmas igazság érzettel rendelkezem, elégé el tudnak bennem mérgesedni az indulatok. Kényes érint ezért az állatkínzás, gyermekek bántalmazása, idősek megalázása, gyengék elesettek kihasználása... de például a mai közbiztonság és a létbizonytalanság is.


É - Éneklés: Szoktál énekelgetni?
Megkímélem ettől a szeretteimet, de elő szokott fordulni... nincs jó hangom na..

F - Foci: Szereted a focit?
Rá vagyok kényszerülve, a kedvesem focizik ezért szurkolni járok! De random foci meccseket elkerülöm ha lehet, vagy el megyek olyankor a tv elől. :)
Nekem nincs semmi labda érzékem...

G - Gázos dolgok: Milyen gyakran kerülsz kellemetlen szituációba?
Folyamatosan, napi szinten.. olyan kis szerencsétlen vagyok, hogy saját magamban elesek, fellökök valamit, vicces hapcizok a 400fős előadóban... Azt hiszem a kellemetlen szituációk találnak meg engem. :D

Gy - Gyermeki lélek: Vannak "gyerekes" tulajdonságaid?
Nekem csak azok vannak, nem sok felnőttes jeggyel bírók. Kezdjük a hangommal, a viselkedés kultúrámmal,  ahogy élek. Nem tudok komoly lenni... nem is akarok. :D
Imádom a Hello Kittyt, a pónikat, a meséket, a rózsaszín csillogó dolgokat, a plüssfigurákat, tálból kinyalni a süti tésztát, szeretek hinni a mesékben a jó tündérekben a mikulásban!!!

H - Házimunka: Mit szeretsz és mit utálsz a házimunkák közül?
Mindent szeretek most komolyan, jó érzéssel tölt el a takarítás. A tisztítószerek illata se zavar, elvagyok vele!

I - Időjárás: Mennyire befolyásolja a hangulatodat az időjárás?
Attól függ, amikor épen nem törtem még el az esernyőm és úgy szakad az ég akkor jól elvagyok addig a pontig amíg ki nem lépek és a szél ki nem csavarja a kezemből. A szeles esős hideg időt nagyon nem szeretem. :S

J - Jóslás: Voltál már jósnőnél?
Nem, nem akarom tudni a jövőm így izgalmasabb az élet. :)

K - Kávé: Kávézol?
Imádom, függő vagyok. A reggeli kávé a kedvencem, addig fel se ébredek. Kevés cukorral tisztán szeretem, semmi felesleges tej tejpor. :D

L - Lakás vagy kertes ház?
Mivel többlaki életet élek mind kettőben van részem, de a kertes házra szavazok. Nincs annál jobb, mint a kertben ülni gyümölcsöket enni és hallgatni a madarakat méhecskéket, várom már a nyarat!!!!

M - Mars tündér: Kiskorodban szerepjátékoztál a barátaiddal?
Jaj Sailor moon, meg is nézek pár részt. Nagyon csíptem!!!!!!!!! Jupiter tündér akartam lenni. :D

N - Net, jobban mondva internet: Mennyire vagy net-függő?
Nehéz kérdés, vannak olyan hetek amikor alig használom. Nem hiányzik az életemből, de szeretem az információk tárházát!

Ny - Nyugalom: Mi nyugtat meg a leggyorsabban?
Egy cigi? Jaj igen dohányzom sajnos.... :S
Nem szoktam gyorsan megnyugodni, a problémáimon sokat agyalok rágódom. 

O - Osztály: Milyen "szerepet" töltöttél be a középiskolai osztályodban?
Mindig is kívülálló voltam, nehezen kötök barátságokat. Nem vagyok egy központi lény, nem is szeretek a figyelem központjában lenni. Az a tipikus szürke kis egér vagyok. :)

Ö -Önéletrajz: Mit szeretsz a legjobban beleírni az önéletrajzodba?
A polihisztor énem, sok mindenbe belefogtam kitanultam és nagyon sok minden érdekel is. Imádom az új dolgokat, szeretek tanulni és szeretem megismerni a világot! Érdekel a történelem, régészet, rajz, grafika, festészet, szobrászat, street art, az építészet, a műemlékvédelem, nyelvek, gasztronómia, divat, stílus, fantázia, filmek, zenék.... stb stb

P - Pocsolya: Ha az úton látsz egy pocsolyát, mit teszel / mire gondolsz?
Ahhhhhhhhh gyorsan ugorjunk el mert lefröcsköl az autó... placcs....... :D

R - Ravaszság: Mennyire vagy agyafúrt? 
Minden az arcomra van írva, nem tudok hazudni sem. Ez a fondorlatos ravasz nő szerep inkább valami dél-amerikai sorozatba illik bele. 

S - Seb: Van valamilyen sebhelyed?
Nagyon sok: műtéti, égési, allergia, gyerekkori. Mindenből akad bőven, a testem egy térkép. :D

Sz - Szuper képesség: Milyen természetfeletti képességet választanál, ha lehetne?
Repülés, ahjjj az nagyon jó lehet. Imádnám ha tudnék, egész nap röpködnék a gyümölcsöket úgy szedném le a fákról. :D

T - Telefonálás: Szeretsz telefonálni?
Nagyon, mivel a legtöbb időmet a családomtól távol töltöm így fontos, hogy el tudjuk egymást érni naphosszat. Szeretem megosztani velük az életem.

U - Utazás: Mit vinnél magaddal egy hátizsákos utazásra?
Öhhh... igazolványokat, útlevelet, valami váltásruhát, fehérneműt, tisztálkodószereket, svájci bicskát, kajáááááááát, plüss hello kitty, fényképezőgép, fürdőruhát, napszemüveg, naptej, meg valami jó kis körömlakkot is. :D

V - Vasárnapi program: Van vasárnapi rutinod?
Húhú a többlaki élet előnyei, azok a leghúzósabb napok:
1. Dilis vasárnap ilyenkor minden rohanás futás van régen a kolesz miatt mert akkor kellett visszamenni, most meg a fránya hétfő.. reggel felkelek ebéd főzés süti sütés, ebéd, pakolás közben fürdés megint pakolás mikor már majdnem elindulnék tuti otthon hagyok valamit ilyenkor visszafutás puszipuszi sziaanya sziaapa és vissza a szürke hétköznapokba.
2. Nyugis vasárnap, albérlet alvás minimum 10-ig aztán ebéd gyártás tanulás olvasás netezés megint evés és hopsz este is van. :D

 Z - Zene: Milyen zenéket hallgatsz?
Na azokat falom faltam és falni is fogom.. szinte mindent. Imádom az érces kemény rock zenét, punk zenét, metált. Szeretem az alternatív zenéket, a nyugis chillout-ot, drum and bass-t, elektronikus kütyögést ami lehet dance electro, a pörgös régi zenéket, retro, jöhet még goa industrial ska goth no meg egy kis underground is.
Régen nagy buli fan voltam... :P 
Egész nagy gyűjtemény van zenékből, jelenleg a gépen ami nincs kiírva 28giga ami cirka 5000zeneszám 398 mappában. :D

Juhj töltsétek ki ti is, érdekel hogy a Sailor moon-ból kik lettetek volna. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése