2012. január 31., kedd

Januári kedvencek

Januári kedvenceimet válogattam össze, olyan darabokat amikhez szívesen nyúltam mindennap és viszonylag újnak számítanak a repertoáromban!
 A január elég fura egy hónap volt, vizsgaidőszak majd a megérdemelt pihenés keveréke. A hónap első felét a tanulásnak szenteltem, hogy minél hamarabb szabadulhassak az egyetem terhei alól, majd jött a pihenés és a kirándulások ideje. Végre több időt tudtam azokkal lenni akiket szeretek és nem nyomasztottak a gondok. 
 Januárban főleg ruhákat vettem, már lassan készülök a tavaszra. Voltam turiban, kihasználtam a leárazásokat sikerült még egy bakancs jellegű téli lótifuti cipőt is becserkésznem!
Ha esetleg valakinek van ruhákra igénye jelezze!
Mivel már írtam, hogy elégé gázos az arcbőröm köszönhető az ételallergiának, ami nagyon meg tudja tépázni a száraz  részeket, neki álltam új perspektívák felé nézni, így kötöttem ki az alverde pultjánál.
Az Alverde Clear iszapos arclemosótonikája viszont nagy meglepetés volt, már jó pár hete használom reggel és este is, nem hogy nem szárít hanem hamarabb múlnak el a foltjaim.
A La roche posay Cicaplastja számomra az örök kedvenc.
A Gliss kur Gold shine blonde pakolás teljesen új felfedezettem, ami nagyon ápoló mégis tökéletes szőke fürtöket eredményez! Viszlát sárgás tónus :)
Elfogyott a Carmexem, gondoltam kipróbálom az ellenfelét így vettem a Blistex ajakápolót. Nagyon jól teljesít, nagyon finom, kellemes és ápol. Sokszor nyúltam hozzá a szeles napokon!
Alverde pirosító hű társam volt, akár vizsgázni akár kirándulni mentem! 
És a kis szájfényem a Catrice-tól.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése