2012. január 12., csütörtök

2011 beszámoló és legjobbjai!

Egy kis személyes résszel kezdeném a bejegyzést; számomra a 2011-es év nagyon sok nehézséget és akadályt hozott, amit elégé nehezen vettem. Így örülök, hogy elbúcsúztattuk! Nem volt egy könnyű év, főleg az iskola és a munka terén; néha mókuskerékben éreztem magam és nem láttam a feladataim végét. Sokszor volt igazságtalan az élet, rengetegszer éreztem magam csalódottnak. Viszont a magánéletben, egészségben, családban minden rendben volt; amiért eszméletlenül hálás vagyok. Reménykedni tudok csak, hogy a 2012-es esztendő sok jót tartogat nekem és a szeretteimnek, bár van bennem félelem és aggódás minden téren.
2011-ben határoztam el, hogy én is blogolni fogok inkább kevesebb sikerrel eddig. Nem egy egyszerű dolog, bár ezt soha nem hittem. Idén próbálok erre is több időt szentelni majd! Szeretnék érdekes tartalmas bejegyzéseket írni mindenkinek!
Na de lássuk a lényeget mik voltak az én személyes kis kedvencem a 2011-es évben:

Talán más beauty blogok hatására is, de én is szükségét láttam végre normálisan foglalkozni magammal. Nagyon sok mindent kipróbálhattam és nagyon sok jó minőségű és értékes termékre bukkantam rá! A dolgaimat a saját keresetemből, ösztöndíjamból finanszíroztam; de volt amit a szerencse segítségével nyertem meg!




Testápolásban egyértelműen az Alverde testápolóvaj vaníliavirág és mandarinkivonattal voltam legjobban megelégedve, eszméletlenül hidratál könnyen beszívódik és jó érzéssel tölt el az a tény, hogy vegan terméket használok.

Arcápolásban a La Roche Posay Cicaplast kréme volt a legszuperebb dolog, amit valaha vettem. Lehet nélküle élni, de nem érdemes. Bőrpír, allergiás reakciók, hegek, gyulladt területek kezelésére kiváló!

Alapozók terén az Astor HD Mattitude-je győzött meg, számomra ő vált be legjobban! Könnyű alapozó, közepes fedéssel, építhető és természetes végeredményt kölcsönöz!
Kompakt púdert használok a Manhattan-től 2in1 Perfect Teint-jét, ami sokszor kisegített ha a bőrhibáimat akartam eltakarni nagyon jól fed! Viszont egész arcon már maszkszerű lenne az eredmény, de így is kiválóan szolgált ki 2011-ben!
Szemhéjalapozókkal bajban vagyok, mivel amiket eddig használtam egyik se volt tökéletes. A Catrice féle egész jó volt, viszont kevés van benne a végén nagyon nehéz kicsikarni belőle a Nyx pedig gyakran nem bírta az egész napos teljesítést! Nem tudok közülük választani! Ha elfogy a Nyx akkor biztos váltani fogok...
Pirosító mániában szenvedek, amik megdobogtatták a szívem azok a Sleek márkába tartozó Rose gold és Suede! Imádom őket!!!! Niki  tesztje győzött meg a Rose gold elengedhetetlen szükségletéről, de jól is tettem, hogy hagytam magam!!!!!!
Szempillaspirál királynő pedig egyértelműen L'oreal Volume Million Lashes volt! Imádom úgy ahogy van, eszméletlenül szép pillákat varázsol! Viszont az ára nem épen baráti, de egy- egy akció keretében egész olcsón ki lehet fogni!
Szemöldökceruza, amihez a legszívesebben nyúltam S-he márkába tartozott!
Imádok tusozni, főleg a Lovely fekete tusával!!! 
Ha rúzsoztam akkor a Barry M 147-es  Peachy pink rúzsa volt a bevált! Kicsit kemény, de tartós főleg ha az ember lánya hidratált ajkakra keni!
Szájfény használatkor pedig az Essence Rising star-ja mindennap előkerült szinte, a táskám alaptartozéka!
Ha matt akkor természetesen a Manhattan Soft matt lipcream-je vitte a pálmát, az 56K a tökéletes nyári színem volt!
Mono szemhéjpúdereknél se tudok választani, Catrice C'mon Chameleon vagy az Alverde Magic spirit győzne, mindegyik igazán különleges szín amiket szívesen használtam! Emlékszem a Catrice kaméleonját Carmenesque bejegyzésében láttam!!!Az Alverdét pedig egy leárazott kosárkában találtam!
Nagyon gyakran használtam a Wet'n wild hármasát is, ami a Mystery Smokey volt; 300forintért találtam rá erre a kis gyöngyszemre! Babus is tesztelte!
Pigmenteknél a Barry M Fawn árnyalata volt a csúcs, teljesen beleszerelmesedtem!
Palettákból pedig a Sleek Oh So Special volt amire a legjobban vágytam és amióta meg van azóta a napi rutinom része, imádom minden színét!!! Úgy gondoltam, hogy minek nekem még több natúr szín, meg amúgy is; így első körben lemaradtam a palettáról amit nagyon de nagyon megbántam. Amikor újra kapható lett azonnal rendeltem is!
Itt emelnék ki még egy valódi álmot a Too Faced In Your Dreams palettáját, ami maga a tökéletes smink felszerelés, a csilivili csomagolás 9szemhéjpúdert 3pirosítót és 3szájfényt rejt. Még próbálgatom tesztelgetem, de eszméletlen szép sminkeket lehet vele létrehozni! A festékek egész nap tartanak és ragyognak, a pirosítók gyönyörűek! Erzsi által hirdetett nyereményjátékon nyertem decemberben, de mégis ki kell emelnem, hogy az év legnagyobb meglepetése volt!!! Köszönöm Erzsinek! Azt hiszem soha nem jutottam volna hozzá ilyen remek márkához!


Egyebek:
Ecsetek közül pedig Coastal Scents Pointed Crease ecsete volt amire már a legjobban szükségem volt! Örülök, hogy megvettem!

Körömlakk mániám van, most már tényleg rá kell jönnöm! Jaj...
Itt bizonyos szempontok alapján osztályoztam a lakkjaim:


A legelérhetőbb és a legszebb színskála az Essence termékei között van. Vágytam nagyon a Barry M Dusky Mauve árnyalatára de tőlük találtam meg a legjobb dupe-ját a Princess prunella színben, imádom!!! (Ami amúgy a Chanel Paradoxal dupe-ja!)
A legtartósabb az Opi, amit Calo(z) blog sale-jén csaptam le!!! A Go on green-t nekem találták ki, a mini pedig a  Skull and glossbones!
A legcukibb egyértelműen az Orly Taffy-ja, imádom!!
Fedőlakkból az Essence bizonyított!
Amiket imádtam azok a Barry M lakkjai! Csillámos fedő lakk Pink irdescent volt a legjobb, a Silver pedig a legszebb ünnepi lakkommá avanzsálta magát elő és a Berry ice cream a kedvenc nyári lakkom lett! Imádom őket mégmégmégmégmég..! :D
A Moyra lakkjaira nem rég találtam rá, de nagyon pozitív eddig a véleményem! Imádom a színskáláját! Az 50-es számú lett a kiválasztott! (Kár, hogy nem adnak fantázia nevet a lakkoknak...)
Ha nude akkor pedig a Catrice Moulin rouge light volt a körmeimen a legtöbbet!

Ezek lennének az én kis kedvenceim a 2011-es évben!
Viszont ahol vannak kedvencek ott van csalódás is...
Jöjjenek azok:




Megvásároltam a híres Maybelline Falsies-t, hát nekem hatalmas csalódás volt! A vízálló változatot kaparintottam meg, ami akármit csinálok felkenődik a szemhéjamra napközben (mondanom se kell elég ciki...)!
A Max factor ajakfilcét (01) akciósan vettem még a nyáron... hát nem volt nagy durranás. Nálam semmivel se teljesített jobban mint egy átlag rúzs, illetve csúnyán kopott és szárított is nagyon. Pedig szintén hidratált ajkakra kentem, nagyon sajnálom.
Lakkok közül pedig az Essence Trendsetter zöldje borított ki, ami már aznap lekopott amikor felkentem, nagy csalódás volt pedig imádom a mély zöld színét!

Imádtam olvasni a blogokat az évben nagyon kikapcsolt, és a blogok által új embereket "ismerhettem" meg! Nagyon sok lánynak imádom a blogját, ahogy ír ahogy kapcsolatot teremt az olvasókkal!!!! Mindig vannak olyanok akiknek a posztjára azonnal la akarok csapni! Nem tudnék mindenkit felsorolni és nem is akarok! De remélem ezek az emberek az új évben is elárasztanak mindenféle jó kis bejegyzéssel!!!!!!!!!
A képek fránya minőségért elnézést, de bárhogyan fetrengtem nagyon nehezen tudtam visszaadni a színeket és amit akartam, ezen minden képen megpróbálok változtatni illetve a dolgaimnak valami szuper hátteret kitalálni!
Sok sikert, egészséget kívánok mindenkinek! Remélem a 2012-es év nem katasztrófát hanem sok szerencsét rejteget! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése