2012. január 27., péntek

Haj-jaj

 Kényes téma fanatikusoknak :D

 Kezdjük az elején voltam barna vörös fekete majd enyhén szólva róka megint szőke barna és most back to basic szőke aztán jött közben a szőke melír is. Mindig is hosszú hajam volt, amire hellyel közzel sikerült is vigyáznom. Mindig is nagy gondot fordítottam a hajamra, ebben a kis bejegyzésben a hajápolókról fogok írni amiket jelenleg használok és azokról is amiket próbáltam már.
A samponok balzsamok most nem játszanak, hiszen mindenkinek más struktúrájú a haja.
Mindegyik termék a drogériák polcairól való, meg is mondom az okát: felesleges több ezer forintos sprayt venni amikor olcsóbban is tudunk hasonló minőséget kapni. Másrészről nem biztos korántsem, hogy ami drágább az jobb is. Én is belesétáltam ebbe a csapdába.

Amiket jelenleg használok:


Gliss Kur - Gold shine blond 2perces intenzív hajpakolás:
A hátoldal szerint ápolja a haj belső szerkezetét és arany fényű ragyogást biztosít. Én speciel minden hajmosás után használom pár hete. Nekem sokat javított a hajamon, mert az utolsó melírozás enyhén szólva megtépázta a hajam -vékonyszálú és erőtlen lett, ami grátiszba nagyon gubancolódott is. Jelenleg jobb a helyzet, könnyebb kezelni szebb fénye van nincsen sárga hatás és mintha erősödött volna a hajam.
L'oreal elséve színvédő kifésülő balzsam festett, melírozott hajra:
A termék ígérete, hogy óvja a hajunkat az uv sugárzástól és a környezet káros hatásaitól, így hajunk védett és ragyogó lesz. Szeretnék benne hinni azért használom, látható változás eddig nincs. De ki tudja ezt megállapítani?
L'oreal elséve Nutri-gloss hajfénykrém:
Nemrég szereztem be akciósan, azt hiszem ennek használatát én sem gondoltam komolyan át. Tömény csillogás az egész, ami hajunkra kenve nem fog látszódni viszont a tenyérről lemosni rémálom. 3kézmosás után is csillogni fogunk (tisztára olyan mint az Alkonyatban a vámpírok bőre)...

Gliss Kur shea cashmere direkt hajregenáló pakolás:
Sárga társát is nagyon szerettem és ezt is, minden hajmosáskor használom. Azt hiszem ennek a terméknek köszönhetem, hogy nem törik a hajam!!! Imádom, hogy nem kell kiöblíteni, az illatát és tényleg jó!!!
Gliss kur Asia straight hajegyenesítő krém:
Nagyon hébe-hóba vasalom a hajam, viszont ez a kis zselés jellegű krém egyenessé tudja varázsolni. Szintén kevés elég belőle és tényleg ki lehet vele küszöbölni a hajvasaló használatát. Annak aki egyenes hajat szeretne jó perspektíva lehet ez a termék.
Aiko hajvégápoló folyadék: 
Szerettem volna spórolni, ezért választottam ezt a Gliss kur hajvégápolója helyett. Meg kell mondjam hibát követtem el. Igazándiból se nem árt se nem használ, de el fogom használni!

Amik a legjobbak:
Használtam, imádtam és hibának érzem, hogy jelenleg nincsenek meg.
Gliss kur hajvég ápoló:
Spórolni akartam váltottam... de biztos, hogy még találkozunk. :D
Schauma hajpakolás:
Hú de nagyon jó volt, az illata és az eredmény is tetszett.

Amiket pedig nem tudok hova rakni: 
Nem tudom használt e vagy megérte vagy úgy egyáltalán...
Kallos hajpakolás kipróbáltam de nem hozott látványos eredményt, nekem még az a régi fehér rózsaszín öntögetős változata volt, lehet a tégelyesek jobbak már. Én anno 100forintosban találtam rá.
Gliss Kur rózsaszín termékcsalád pakolása és spray-e, mintha emlékeim szerint ragadós végeredményem lett volna.
Avon zöld hajvégápoló olaj sokáig használtam szerettem is, de egy idő után valami változhatott benne mert a hajam nem akarta beszívni rendesen, így most már nem is rendelek egy jó ideje.

Katasztrófáim:
Tévedni emberi dolog, tudom, hogy másnak beválnak illetve beválhatnak de nekem abszolút nem jöttek be a felsorolt hajápolók.

Gliss kur hajápoló spray:
Hiába total repair szlogen, nálam ragadós lett az eredmény. A kapcsolat pedig akkor szakadt meg közöttünk amikor ragacsos barna lötyit fújt ki, lehet megromlott?!

John Frieda:
Másfél évvel ezelőtt elhatároztam, hogy nekem lesz a legszebb hajam. Gondoltam ideje beruháznom minőségibb márkás termékekre, mert az biztos jobb. De a pénz nem minden, hiába akartam életelibb szőke fürtöket nem jött össze.
Persze sok lány blogján olvasom, hogy milyen szuper termékek és kész kollekciót vásárolnak belőle újra; de nekem abszolút nem jött be a termékcsalád. Bántott az is, hogy súlyos ezreket fizettem a pénztárnál. Tudom, hogy vannak ennél még drágább termékek, amik lehet hogy professzionális eredményt nyújtanak, de ezek után kösz nem... megmaradok én a drogériák kínálatánál. :)



A felsorolt termékek több éves "találjuk meg a legjobb hajápolót" projektemet tükrözik. Természetes lehet, hogy a legtöbb termék másnak nem, de nekem használt illetve fordítva is. Még úgy is sok mindent ki fogok próbálni és bővülni fog a kör.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése