2012. február 18., szombat

Rimmel Kate Moss rúzs





 Már jó ideje szemezgetek ezekkel a rúzsokkal, nagyon sok swatchot néztem róluk, de még sem tudtam dönteni. Sokat hezitáltam, hogy a 03, 08 vagy a 14-es árnyalatot vegyem meg. Igazándiból a Rossmannban szembesültem vele, hogy a 03-as nem is kapható. Első körben nem vettem meg egyik kiszemeltem sem, de ma visszamentem.Féltem, hogy már nem is fogom megkaparintani, mert rengeteg helyen olvastam, hogy elfogytak.
 Racionálisan végig gondolva, egy olyan rúzsra esett a választásom, amit jól ki tudok használni. Akár suliba, bulikba vagy bárhova hordható. Személy szerint a feltűnő színeket sem kedvelem túlságosan, egyszerűen nem tudom viselni. A 14-es árnyalat inkább nude- barnás tónusú, hasonló van már a birtokomban, ezért választottam a 08-as árnyalatot. Ami igazándiból egy sötétebb rózsaszínes nude árnyalat, én ezt a színt teljesen magaménak érzem!


Az illata kellemes, volt már Rimmel rúzsom úgyhogy nem ért meglepetésként. Tetszik a matt hatás, természetes eredményt kölcsönöz! A csomagolás sincs túl lihegve, nagyon aranyos Kate aláírása mellett a szívecske és a matt fekete csomagolás. Tartósságban viszont én nem leszek mérce, rengeteget iszom így gyakran újra kell kenni! (Soha nem volt olyan rúzs/ajakfilc vagy bármi ami rajtam több órán át tartott volna.) Összességében egy nagyon jó rúzsnak érzem, az ára 1300ft, ami nem is olyan vészes.
Sokan a Rimmel Airy Fairy, Nyx Tea Rose és B52 dupe-jának tartják, akinek ezek a színek tetszenek és régóta üldözi őket akkor ez a rúzs jó alternatíva lehet számukra!
Nagyon örülök, hogy még időben megvásároltam. Aki még hezitál rajta annak ajánlom, hogy siessen. Bár nem tudom, hogy limitált kiadású e, de nem külön displayen hanem a rúzsok között fogjátok megtalálni!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése