2012. február 16., csütörtök

Újdonságok

 Lassan, lassan itt a tavasz. Már lelkiekben nagyon várom és készülök is. Sikerült beszereznem egy két újdonságot:


Sunfleur- Zsályás arcradír: A sok pozitív vélemény alapján vásároltam meg, és nem kellett csalódnom! Nem is radírnak hanem krémpakolásnak hívnám, ami nagyon jól esett az érzékeny száraz bőrömnek! Remélem továbbra is így fog teljesíteni!!! A Douglasban találtam rá, nagyon kedvező volt az ára 690ft.
Opi- Swimmsuit..Nailed it!: Erzsi blogsale-jén csaptam le rá, már régi vágyam volt egy igazi mélykék szuper lakk! Nem kellett csalódnom, kiváló Opi minőséget kaptam ebben a gyönyörű színben!!!
Yves Saint Laurent- Touché Eclat radiant touch (korrektor): Mindig is vágytam rá, úgy kaptam ajándékba úgyhogy majdnem eldobtam az agyam! Igazándiból eddig kétszer próbáltam, de akkor jól bevált. Szerencsére nincsenek hatalmas sötét karikáim így arról nem tudok beszámolni, hogy is bánik el velük. De kisebb foltokkal, pirossággal egész jól! Az arcomat is egy kicsit korrigáltam mivel buliba volt bevetve a drága, tartóssága is kiváló! Még tesztelgetem, de mindenképpen írók róla! Az ára nagyon borsos önszántamból nem vettem volna meg!
Clinique- High impact mascara: Régi szempillaspirálomért kaptam ezt a mintát a Douglasban, még nem próbáltam, de nagyon reményeket fűzök hozzá.

1 megjegyzés: