2012. február 22., szerda

Napi smink

 Egy olyan sminket szeretnék nektek megmutatni, amit a hónapban szinte minden nap viseltem kisebb variálásokkal.

 Nagyon egyszerű mégis látványos és tartós is! Ha ti is siettek reggelente, és biztosra akartok menni akkor hajrá! Én a hétköznapokban, nem szeretem az erős sminkeket, túlzásnak érzem a fekete füstös sminket az iskolába vagy munkába. A színekkel se vagyok még nagy barátságban, így általában natúrabb néha fényes máskor matt árnyalatokhoz nyúlok.


 Amikkel készül:

 Az alapozás és a  szemöldök igazítás után lealapozom a szemhéjam, arra kerül fel a Catrice Yes, I wood habos festéke. Nagy szerelem lett, ami óta megvettem azóta mindennap használtam is! Alappal is nagyon tartós, de én a Sleek Oh so special palettájához nyúlok, az Organza és a Gateau tökéletes színek! Nagyon fényesek és könnyen beletapogathatóak a habos alapba. Ezek után tussal kihúzom a szemem, ezt szoktam vékonyabb/vastagabb vonallal vagy egy kicsit el cicásítani mikor milyen lábbal kelek fel reggel. Végül pedig spirállal kifestem a szempilláim.
A Clinique spirálja, ahogy látszik is nagyon jól teljesít! Nagyon könnyű használni, nem lesznek csomósak vagy darabosak a pillák. Jól építhető, a spirálja is egész jó! Nem csinál überbrutál pillákat, így tényleg jó választás. Nem ragad fel, nem kenődik el, nem hullik le darabokba napközben és mégis könnyen lemosható este. Általában az alsó pillasorom egy harmadát szoktam csak kifesteni, mégse buliba megyek; és még azok se maszatolódnak el. Érdemes még kiváltani, aki nem tette!
Pirosítóból Alverdetől Péche-t használom hozzá legtöbbször, viszont ami óta előbújt a napocska gyakran nyúlok a Sleek Suede árnyalatához. Várom a tavaszt már! :)
Remélem a fáradt tekintetem elnézitek, de mostanában nem alszom valami jól és a suli is nagyon kifáraszt.
Ha van véleményetek ne habozzatok megosztani velem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése