2012. március 2., péntek

Februári kedvenceim

 Végre eljött a tavasz, legalább is már nagyon remélem. Bár semmi bajom nincs a téllel, ha bent a meleg szobából kémlelhetem a hóesést!
A hónap elég sűrű volt, mindennap volt valami program. A suliban általában egyszerű sminket viseltem, amit mutattam is itt. Viszont ezeken a felhasznált termékeken kívül is lettek kedvenceim.



A Sunfleur Zsályás arcradírját rendszeresen használom, bár az igazat megvallva az elején előjött 1-2 gonoszabb pattanás tőle, de most már nagyon szépen helyrehozta az arcom. 2-3 naponta használom, az esti arcápolás részeként. Nagyon jól hidratálta az arcbőröm, illetve szebbé is varázsolta az arcom állapotát. Eddig nagyon jól bevált.
Az Alverde Vadrózsás nappali krémjét már el is fogyasztottam de ezt gyorsan pótoltam! Nagyon szuper kis krém, remekül hidratál hamar beszívódik és nem is nehezíti el az arcot. Alapozni is tökéletesen lehet rá. Nálam ő a hónap sztárja!!!
A kívánságlistám alapeleme volt a Bourjois Healthy mix serum alapozója. Mivel kifogyott az alapozóm gyorsan be is szereztem a hőn áhított darabomat. Eddig ismerkedünk, de tervezek róla egy összehasonlító tesztet! Nekem nagyon bevált, és tényleg a sok pozitív vélemény nem hiába készült róla! A tesztet hamarosan készítem!
Már én is éreztem a tavaszt ezért gyakran elő került a Sleek Suede pirosítója az Alverde Péche mellett. Imádom amikor friss az arcom! Nagyon feltudják dobni az álmos reggeleket!
A Catrice habos szemfestéke tényleg mindennap előkerült, nagyon rákattantam! Annyira csodálatos, nekem találták ki ezt a visszafogott színt! Gondolkodom, hogy veszek belőle még egy darabot! A Yes, I wood alapdarab lányok! :)
Rimmeltől Kate fantasztikus rúzsát használtam, ami még az én számon is kiállta a próbát! Nagyon szuper kis rúzs!!! Természetesen a hideg szeles napokon is Blistexet használtam.
Körmeimen Orly Taffyja volt legtöbbször, nagyon kis visszafogott halvány rózsaszín csillámos lakk, abszolút nem az a hivalkodó darab.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése