2012. március 23., péntek

Újdonságok II.






 Mostanában nagyon el voltam havazva, sok zh suli futás jobbra majd balra. A blogra nem nagyon jutott időm és erőm. Viszont a képen látható szépségeket mostanában vettem.
Az OPI Holland kollekciója nagyon szíven talált. Kívánságlistámon szerepelt is, bár nem a Pedal Faster Suzi! árnyalat, de mégis a boltban ez tetszett meg legjobban! Nagyon nagyon szép lakk, fehér/ezüst csillámokkal van tele ami mégse hivalkodó bár maga a szín se egy élénk pink árnyalat, inkább egy nagyon kellemes rózsás tavaszias szín ha be kéne határolnom! Az OPI lakkok minősége pedig verhetetlen szó szerint, 5napja viselem megkopás nélkül! Nálam lakkokban ők a nyerők, csak ajánlani tudom!
Essence Night in vegas 08-as fedőlakkja pedig a kiszemeltjeim között volt, engem is magával sodort a pelyhes láz! :)
Mióta megláttam a Nails inc. lakkjait tudtam, hogy nekem is kell egy pelyheske:
 
NYX Real Nude szájfénye pedig postán érkezett hozzám. Szintén régóta szerettem volna, de most a Vateráról jutottam hozzá! Az igazi nude szájfény keresési projektem része! :)
 
Szeretnétek valamiről tesztet????

1 megjegyzés:

  1. Kérdésem lenne: Hol vetted boltban az OPI lakkodat? Én rendelni szoktam, de nem lenne rossz olyan helyen vásárolni, ahol személyesen is megismerkedhetek a vágyott darabokkal. :-)

    VálaszTörlés