2012. március 6., kedd

A nagy teszt avagy ami a szájnak ingere!

 Mára egy teszttel készültem, ami a szájat illeti! Remélem fogok tudni segíteni nektek a vásárlásban és a döntésben is!

Már a tavaszi sorozatomban is szerepeltek a szájra való termékek, akkor már tudtam, hogy ezt a tesztet meg kell csinálnom!

Róluk lesz szó:
Nézzük először a rúzsokat:

 Nincs sok rúzsom, de a megvásárlásuknál mindig is fontos szerepet játszott  a hordhatóság. Nem tudok magamon elképzelni természetellenes színeket, nem is érzem jól magam bennük.
Pár szót írnék mindegyik termékről.
Astor -Soft Sensation 203:  Kellemes rúzs, nem valami tartós viszont nem szárít. A szín inkább narancsos árnyalatú.
Rimmel -Lasting finish 202 Crush: Egy leárazott példány volt, ami igazán tetszett. Szintén narancsos rúzs, ez már tartósabb! Nem szárít. Tavaszias szín.
Rimmel -Kate Moss 08: Ezt már láthattátok, imádom! Keményebb rúzs, de mégse lesz cserepes a szám. Tartós, kellemes hétköznapi "szájszínben". Nagyon tudom ajánlani!
Manhattan -Creamy nude Rosewood: Egy limitált rúzs, ami szintén "szájszínű", nem tartós viszont nagyon puha csak úgy siklik az ajkakon. Ősszel ő volt a kedvencem, általában mindig a táskámban van!
Manhattan -Creamy nude Caramel: Az előző rúzs párja, barnás tónusú nude rúzs, ugyanazokat tudom róla mondani mint társáról.
Barry M 147 Peachy pink: Keményebb rúzs, ami tartós! Kicsit szárít, viszont abszolút egy nyári bombasztikus vibráló szín! Imádom!
Manhattan -Intense Moisture 56E: Babapink hidratáló ajakrúzs, ami nem valami tartós. Viszont nagyon kis visszafogott szín, szeretem.

Egy két különlegesség:



Sleek -Pout polish Bonaire: Blog sale-n jutottam hozzá, nagyon kellemes narancsos szájfény, amit a Barry M rúzs fölé szoktam tenni. Szerintem ők ketten a tuti narancs megtestesítői számomra! Szintén ajánlom!
Max factor Lipfinity Lasting Lip tint 01: Nekem ő volt a tavalyi nyár csalódása, mivel nagyon szárított és foltosan kopott le. Mintha egy vámpír csókolgatott volna össze. Én ezt olyan lányoknak ajánlom, akiknek csöppet sem száraz az ajkuk, nekik kiváló lehet!
Manhattan Soft Mat Lipcream 56K: Imádom! Tökéletes matt száradás, tartós, egyenletes kopás, nem szárít, frankó szín, igazán vibráló! Nagyon tudom ajánlani!

A szájfények:



Szeretem a szájfényeket is, de itt is törekszem mindig a hordható kategóriába tartozó árnyalatok megvásárlására! A szájfények nálam tényleg a halottnak a csók kategóriába tartoznak, mert pillanatok alatt képes vagyok eltüntetni magamról őket!
Pár szót is írnék a választottjaimról:
Maybelline Water shine elixir lipstick: Na nálam ők a szájfénykategóriába kerültek, nagyon erősek mégse tartósak. Könnyű felvinni őket, pár elég érdekes ez a csavarós adagolós kiszerelés! Három árnyalat tulajdonosa vagyok: Toffee crush, ami barnás árnyaltú; Blazing gold csillámos arany; Vibrant wine bordós vörös bogyószín. Nem rosszak szerintem, de akkor se tekintem őket rúzsnak.
HandM Coral Hibiscus: Nagyon kis csillámos szájfény, de közel se adja vissza a csomagolásban rejlő színt.
Catrcice -Bohemian kollekció My home is my sand castle: Visszafogott nude, homokszínű. Nagyon szeretem!
Manhattan -Cherry lips 56A: Seszínű, kellemes, inkább áttetsző mint rózsaszín. Hétköznapokra jó alternatíva.
Maybelline -Shiny licious fruity gloss Bonbon fraise 803: Sajnos már nem a régi így normális színmintával nem szolgálhatók, csillogó rózsaszín, könnyű felvinni. Nagy sietségben lévő alanyoknak kiváló lehet!
Essence -XXL Shine Rising star: Babapink, kellemes, imádom, mindig a táskámban van! Jól meg is kopott már a drága.
Rimmel -Vinyl gloss Snog: Régebbi darab, mély vöröses színű de mégis kellemes, nem hivalkodó! Tartós is nagyjából.

Too faced paletta:

 Ha már szájra való termékeknél tartunk még kiemelném a Too Faced -In your dreams palettában rejlő színeket is. Erzsinél nyertem és ahogy látszik nagyon vigyáztam rá, de most felavattam nektek! A színek meseszépek, mint maga a paletta is! Alapvetően egy csillámos ragacsosabb szájfényről van szó, ami mégis látszik az ajkakon. mind három szín visszafogott! A színek: Give it up egy világos csillámos szájfény; Pink ice a középső szín ami abszolút kedvencem lett, Heart on sötétebb pink fantasztikus.

Ajakápolók:


 Úgy gondolom pár szót róluk is írnék, mert a rúzsok és a szájfények az ápolt sima ajkakon a legszebbek! A Carmex nagyon jó kis készítmény erős mármár mentolos illattal megáldva, keményebb sárgás színben pompázik. A Blistex már szolidabb, de hatásában ugyan olyan jó termék! Ajánlani tudom őket csak!

Konklúzió:
 Aki rúzs illetve szájfény vásárlás előtt áll, annak ha:
-tartós megoldást keres: Barry M illetve a Rimmel Kate Moss nevével ajánlott rúzsait javaslom.
-szájfények terén a Manhattan termékeire és az Essence kínálatára hívnám fel a figyelmet.
-különleges kategóriában pedig a Sleek pout polish és a Manhattan Soft matt lipcreamje volt a nyerő.
-érdemes megnézni a limitált kiadású darabokat is, mivel azok között is lehet gyöngyszemeket találni.
-az ajkak ápolásáról se feledkezzetek meg!

Remélem hasznosnak találtátok a bejegyzésem, tudtam pár példával és javaslattal segíteni nektek! Köszönöm, hogy olvastok!


2 megjegyzés:

  1. A rúzsok gyönyörűek! A Manhattan szájfény-rúzzsal pont ma szemeztem. :D

    VálaszTörlés
  2. Ohh és eltántorított? A hétvégén befotózzam neked még egyszer, hogy milyen is élésben? :)
    Amúgy én nagyon vételnek tartom, nyáron nagyon imádtam! :)

    VálaszTörlés