2012. március 9., péntek

Sunfleur Zsályás arcradír

 Még múlt hónapban vettem, úgy gondoltam, hogy egy megjegyzést megér a használata!



 Kezdjük az elején a történetet. Biztos mindenki látta, hogy a cég megkeresett beauty bloggereket a tesztelésre, én is akkor szembesültem a márkával és termékeivel. Már akkor tudtam, hogy a tavaszra készülve fogok is vásárolni egy arcradírt, rengeteg pozitív véleményt olvastam! A Douglasban igazán jutányos áron 690ftért lehet megkaparintani őket, ezért nem is voltam rest beledobni a kosaramba! Na már aznap ki is kellett próbálnom. Elméletileg megtisztított arcbőrre kell felvinni 20-30percig rajtahagyni majd lemosni. Na ez nálam úgy zajlik, hogy a bőrömet is benedvesítem úgy viszem fel a pakolást. A pumpás kiszerelésnek köszönhetően ez körülbelül két pumpányi mennyiség. Jól eloszlatom, hiszen száraz érzékeny bőrű lányzóknak készült, ezt a folyamatot nem aprózom el! Na nálam a hatóidő kb 15perc, mert a bőröm mint egy afrikai sivatag úgy issza be ezt a pakolásnak nevezhető készítményt! Utána jól lemosom, és tádám csodaszép bőrű lány mosoly vissza a tükörből! :D

Trancsírozási állapotok

Akcióban az arcomon! Csak részleteiben, megkíméllek titeket :)

Én általában 2-3 naponta használom, mindig hajmosás előtt szentelem rá az időm! Ennyi elégnek is bizonyult, napi használatra én speciel nem javaslom.
Maga a krém, nagyon sűrű megtalálható benne a növény is ami nem épen gusztusosan szárad csonttá a pofimon. Kellemes illat lengi körül, aki nem szereti a gyógynövényeket akkor ezzel a tudattal vásárolja meg!
A tapasztalatom az volt, hogy az első pár használat után selymes lágy arcbőrt kaptam, majd elkezdtek olyan pattanások lenni rajtam mint egy kisebb golf labda (pfuj már...), hát rögtön a szívemhez kaptam.. de hősként használtam tovább! Most el kell mondanom, hogy a ronda gonosz pattanások eltűntek, nem tudom máig sem , hogy a pakolás vagy egyéb tényező válthatta e ki (bár én a pakolásra gyanakszom rendesen). Jelenleg ragyogok ettől a kis készítménytől, szép egyenletes felesleges piros foltok nélküli az arcom. Talán még a hegeket illetve a pórusaimat is visszább húzta (de itt az én meglehetősen nagy fantáziám is bejátszhat). Egy próbát megér mindenképpen a dolog ha gondolkoztok rajta!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése