2012. február 3., péntek

Vásárlás

 A héten vettem egy két dolgot:




Alverde Vadrózsa nappali krém száraz bőrre: Már rég szükségét éreztem egy normális hidratálókrémnek, amit napközben is kenegethetek ha hideg szeles idő lenne, és Cicaplast mellett tudom használni vagy azt fel tudja váltani. Jelentem ez a krém tökéletes, az első hét után ezek a tapasztalataim: nagyon jól hidratál hamar beszívódik, nem zsírós, nem húzódik a bőr és nem is maszkszerű. Az illata kellemes, nagyon szeretem. Száraz, érzékeny bőrre kiváló.-1000ft
Alverde makadámdiós testvaj: Előtte a mandarinos- vaníliás társát használtam (2tégellyel fogyasztottam ki télen), de most hirtelen felindulásból ezt választottam magamnak. Kíváncsi leszek rá.-900ft
Lovely fekete tus: Kedvencem! Mivel az előző elfogyott újra vásároltam!-600ft
Catrice- Hidden world- Eyeshadow Soufflé- Yes, I wood!: Még nem volt krémes szemfestékem, de már régóta szerettem volna magamnak! Ez egy visszafogott pezsgőszín, kíváncsi leszek rá! Remélem tartós lesz. Az árát soknak tartom, remélem a kollekciót majd leakciózzák mert a szájfények is tetszettek!-1000ft
Six ékszerek: Imádom az ékszereket, de próbáltam magam visszafogni, bár nem is nagyon volt már választék nagyon a leárazások végén jutottam el vásárolni. Egy egyszerű romantikus virágos fülbevalót, egy hasonló nyakláncot és egy halványzöld köves gyűrűt hoztam el.-750ft  (3770ft lett volna ha nem akciósak)

Ezen kívül füzeteket és élelmiszereket vettem még, bár gondolom az a kevésbé érdekes kategória. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése