2012. május 19., szombat

e.l.f. healthy glow bronzing powder - Luminance

 A rendelésnél félig meddig zsákbamacska szerepet töltött be, mivel nevével ellentétben ő egy highlighter. Rengeteg képet, swatchot láttam róla és úgy véltem nyárra megfelelő lesz számomra.


Papír csomagolásban érkezik, amiből alig tudtam kiszabadítani. Viszonylag nagyobb méretű, én sokkal kisebbre számítottam. Maga a csomagolás egyszerű átlátszó műanyag, semmi csicsa semmi extraság nélkül. Már látom előre, hogy a tetejét elfogom törni bár elég strapabírónak tűnik.
Napsütésben az udvaron. Talán ezen a képen látszik legjobban, hogy egy bézs alapszínű púderszerű termék. Köze nincs a bronzosítóhoz (az én fogalomtáramban a bronzosító barnás alaptónusú)! Azért is rendeltem meg, mert hulla fehér sápadt az arcom; ami nyáron sem változik de még is kiszeretném emelni, erre azt hiszem ő lesz a megoldás.
A közeli képen látszik, hogy mennyire gyönyörűséges valójában. Nincs tele hatalmas csillámokkal, és nem diszkógömbszerű a hatás. Úgy fogalmaznék, hogy finoman csillog nem ad látványos eredményt, de mégis plusz dolog.
Építhető, a karomon 3réteget vittem fel. A tapasztalatom az, hogy arccsontra, orrnyeregre, szemcsontra tökéletesen használható. Erősebb hatásért több réteg kell! Én nem bánom, hogy nem pigmentáltabb és azt sem, hogy építeni kell. Én titkon reméltem is, hogy ilyen lesz!
Ez a termék világos, hófehérke bőrű lányok számára lehet a legjobb megoldás; úgy gondolom hogy sötétebb bőrűeknek pénzkidobás lenne talán nekik a Sun Kissed árnyalat megfelelőbb lehet! El tudom képzelni vízpartra, nyári bulikra de akár az év többi részében is kihasználható. Az ára 395ft és a Make Up Plaza oldalán tudjátok beszerezni!

Nektek tetszik a termék? Mit gondoltok róla? Tervezitek beszerezni?
Van már highlighteretek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése