2012. május 25., péntek

Rimmel Kate Moss rúzs második felvonása

 Erről a rúzsról már írtam februárban, de azt hiszem bővítem a bejegyzésem. A régi bejegyzést itt megtalálhatjátok.
 Ha pár szóban kéne róla beszélnem a rúzsokról, akkor a legfontosabbnak tartanám megemlíteni, hogy minden nőnek kell egy olyan rúzs ami a szívének a legkedvesebb, egy olyan árnyalat amit mindig tud hordani és a táskájának a legfontosabb helyfoglalója.
Jelentem nálam a Rimmel Kate Moss 08-as árnyalatú rúzsa A RÚZS. Már amikor megvettem tudtam, hogy nekem találták ki és teljesen tudok majd azonosulni a színnel. Ahogy akkoriban írtam a tartósságról nem nagyon tudok nyilatkozni mert általában rólam minden lekopik, viszont ennél a rúzsnál vettem észre azt, hogy bár ezt is képes vagyok eltüntetni mégis ad egy alapszínt a számnak illetve meg marad maga a rúzs is egy vékonyabb rétegben. Szóval akár dohányzó lányoknak vagy Houdiniknek is kiváló lehet.
A színét is sikerült lencsevégre kapnom, ti is láthatjátok, hogy nem feltűnő darab de mégis nagyon szép kecses színe van. Akár egy tusvonalhoz, vagy egy drámaibb füstös tekintethez is jól illik. Matt de mégis remekül hidratál, hihetetlen módon nem kell előtte vastagon ajakápolózni nem igényli. Szeretem benne, hogy tükör nélkül is tökéletesen fel lehet vinni és nem mászik el napközben sem.
Számomra ez a rúzs olyan mint másnak a vörös rúzst (amit amúgy nem bírok magamon elviselni).
Felelhetősége a Rimmel állványokon a rúzsok között, különszeparálva a Kate Moss jegyű rúzsok (sajnos nem minden darab jött el kis hazánkba én személy szerint a 03-ast hiányolom).
Ti birtokában vagytok Rimmel rúzsoknak? Tervezitek megvételét?

9 megjegyzés:

  1. Nekem megvan a 03-as, nem olyan rossz, az első rúzsaim közé tartozik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohhh én pont azt üldözöm! Még sehol nem láttam kint, de holnap meglesem hátha Müllerben lesz majd.

      Törlés
    2. Legfeljebb ha nem találsz és szeretnél, akkor ha úgy gondolod vehetek neked, ha legközelebb megyek a Dm-be :)

      Törlés
    3. Hmmm nálunk a dm-ben nincs rimmel állvány lehet itt lesz a mumus elásva. Na majd holnap körbenézek azért, meg maximum elmegyek nagyobb dmben, de nagyon nagyon szépen köszönöm! :)
      Aranyos tőled!!!

      Törlés
    4. Nincs mit, ha nem találsz, akkor nyugodtan szólj és veszek neked :)

      Törlés
  2. Nagyon szeretem a Rimmel rúzsait, textúrában, fedésben tökéletesek. Tartósságra már kevésbé, de még így is a legjobbak azok közül, amiket naponta használok.

    Ez az árnyakat nagyon szép - és még nincs meg. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm akkor érdemes megnézned szerintem, nagyon szuper rúzs. :)

      Törlés
  3. szép a smink :)
    tetszik a blogod..követlek is :)
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a szép szavakat, a te blogod is csinos! Köszönöm a követést is :)

      Törlés