2012. május 31., csütörtök

Májusi kedvenceim

El sem hiszem, hogy megint eltelt egy hónap. Bár a májusom kész káosz volt, suli majd munka majd a zárthelyik teljesítése közben szülinapok tarkították meg a napjaim. A legkevesebb idő viszont magamra jutott ezért elég gyér a májusi kedvenc listám.
Reggelente a nagy rohanásban a Garnier B.B. krémje került az arcomra, amivel nagyon meg vagyok elégedve nálam semmi jele a zsírós problémás bőrnek sőt egész nap fixen a helyén is marad, nem kellett újra púdereznem napközben. Egy dolgot nem szeretek benne, hogy a Light árnyalat is túl sötét nekem jelenleg, ezért tényleg egy pici mennyiségét szoktam eloszlatni csak belőle.
Hófehér fakó arcomra az e.l.f. Luminance "bronzosítója" varázsolt némi életet, nagyon profi termék örülök, hogy megrendeltem mert azóta is a napi rutinom része!
Ezenkívül a már annyiszor említett Rimmel 08-as rúzs tette fel az i-re a pontot, nálam tényleg ő lett a rúzs.
Színesebbé pedig a körmeimmel varázsoltam a hétköznapok világát a Pedal Faster Suzi még mindig magasan viszi a pálmát, Skull & Glossbones is gyakran előkerült és az Astor 138-asa hozta el végkép a napsugarakat.
A legjobb a májusban, hogy már rengeteg gyümölcs érik!!!! Imádok itthon lenni és szemezgetni válogatni a sok finomság közül, a multik kínálata kutyagumi az eredeti itthon érett gyümölcsökhöz képest! Édes eper, ropogós cseresznye és korai meggy, ugye ti is szeretitek őket?????

Nektek milyen volt a májusotok? Nektek is elrepült ez a hónap?
Legyen szép napotok!!!!

4 megjegyzés:

  1. Jó kis kedvenceid vannak, és sajna csalódtam a Garnier BB-vel, de örülök h neked jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehetne jobb is szerintem, de eddig nem panaszkodom. Bár, ahogy írtam picit sötét nekem a light árnyalat. :)
      Erről majd szeretnék amúgy is írni nektek! :)

      Törlés
  2. Szia! Én is írtam májusi kedvencek posztot, nálam is szerepel a Garnier BB, én is nagyon szeretem. Ha gondolod nézd meg:
    http://roseballerina.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg mennyire megosztó ez a BB krém, nekem azért még vannak problémáim vele, de alapvetően nem tartom rossznak.

      Törlés