2012. május 2., szerda

Mix múlt hétről

 Ez a bejegyzési megfelelhetne egy hetemnek, de sok mindenről nem tudtam képet készíteni mivel állandóan rohanok.
 Narancssárga körmök


 Amikor nem suliban vagyok akkor tanulok, hiszen lassan itt az tanév vége. Becsúszott egy buli is, bár arról nem tudok képet mutatni mert 20perc alatt kellett elkészülnöm. Készülök a májusra is, ebben a hónapban van szinte minden családtagomnak a szülinapja (hihi az enyém is) így próbálok mindenkinek jó ajándékot kitalálni.
Napi sminkek, a felső Catrice C'mon chameleon jól eldolgozva, az alsó Essence ...Spotted! egy vastagabb tusvonallal. A képek minősége nem lett a legjobb.

 Pár apróságot is beszereztem, tényleg csak szükséges dolgokat:
Maybelline Affinitone púder, ezt az 50%-os Glamour kuponommal vettem.  A másik púderem igen csak fogytán van pluszba el is törtem a tetejét. (Szerintem a Manhattan púdereket pont így csinálják meg, hogy a teteje mindig eltörjön... félek, hogy mindenem tiszta púder lesz ezért se cipelem már magammal szívesen)
Körömdíszek lakkos projekthez, 100forintos boltban találtam őket.
Új arclemosó és kifésülő spray. Az arclemosó nagyon szuper, már használom is; a Himalaya termékek elfogytak így beújítottam. A spray pedig kedvencem így újra vásároltam.

Kicsit kusza volt ez a bejegyzés, de nem akartam ezeket egy külön posztba belerakni.

Nektek, hogy telnek a napjaitok? Ti is el vagytok havazva?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése