2011. október 26., szerda

Bioderma Sébium h2o Micellás oldat

Nem tudom, hogy tudjátok e de most a Bioderma Sébium h2o Micellás oldat akciós.
Még múlt héten vásároltam a Sipo patikában ezt az arclemosót, most a 100ml-t 500forintért lehet megvenni. Ha jól emlékszem nyáron is volt egy hasonló akció!
Az igazság az, hogy nagyon praktikusnak tartom ezt a kis kiszerelést, utazások alkalmával nem foglal nagy helyet. Még soha nem próbáltam Bioderma terméket, ezért jó ötletnek tartottam, hogy most olcsóbban hozzá tudok jutni.

Véleményeket olvastam róla a Krémmánia oldalán.
Nálam az első benyomások:
- tökéletesen tisztít
- nem irritál, nem csíp; ezért a szemsminket is könnyedén el lehet vele távolítani
- az illatával sincs probléma
- az állaga vízszerű; egy vattapamacsra csöpögtetve kevés is elég belőle
- ez a 100ml elég sokáig meg lesz
- a bőrömet se szárítja (pedig ez nálam meglepő mivel minden tonik sivataggá tud változtatni)
- még nem használom olyan régóta, de eddig nem lett pattanásosabb a bőröm (ha ez változna majd megíróm)
- nem lesz zsírós érzetű utána a bőr, sokáig meg marad a tiszta érzés
Akit pedig érdekelne:


Szerintem érdemes kipróbálni most, eddig tényleg meg vagyok vele elégedve! De ahogy írtam is a tapasztalataimat 1hete gyűjtöm csak róla. Eredetileg a 250ml-es verziója 3400forint körül mozog, ha azt nézzük akkor tényleg megéri megvásárolni.

Az akcióban résztvevő patikák.

Érdekel valakit? Beruháztok rá? Van már róla tapasztalatotok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése