2011. október 24., hétfő

Kívánságlistám, avagy üzenet a Mikulásnak

Összeállítottam egy kis listát, ha megnyerném a lottót vagy a Mikulás olvasná és ő nyerné meg a lottót.

 Azért próbáltam határt szabni magamnak és nem túlszárnyalni az elképzelhetetlent; a listán szereplő termékek közül szeretnék mindent megkaparintani maximum olcsóbb kategóriás kivitelben. Bár úgy érzem ez hiú ábránd marad. :)

Kezdjük a szépségápolással:




Persze körömlakkokból a világ összes létező színét el tudnám viselni a polcomon, de jelenleg a Dusky Mauve a szívem csücske. Pirosítóból pedig sose elég. :D

Jöjjenek a cipők:


Az igazság az, hogy valami frankó átmeneti cipőt keresek amit bátran nyúzhatok. A Vagabond oldaláról csemegéztem.

Ruhák:  

Természetesen sok sok meleg ruhára szükségem lenne, fő a változatosság. Jöhetne pár aranyos mintás póló is.

Táskák:
Kell egy nagy hatalmas belepakolós táska, amibe minimum fél életem belefér. Illetve még egy alkalmi kicsi aranyos is! :D

Kiegészítő:



Egy hasonló gyűrűvel a birtokomban Frodónak érezném magam. 

Egyéb:

Természetes a hozzátartozó fotólaborral és kellékekkel. :)

Ha az információim helyesek akkor a Mikulás nem létezik, és valószínűleg a lottó főnyereményt se én fogom elvinni. Úgyhogy megpróbálok a tettek mezejére lépni, és nekiállok spórolni! :D
Mindenkinek vidám és szép napot!!!!!!!!













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése