2011. október 25., kedd

Nivea - SOS Regeneráló Kézápoló

A hideg idő elérkeztével egyre több problémám adódik...
(hol vagy nyár?már most hiányzol...)
Kezdetét veszi a kezeim kiszáradása, kirepedése, húzódása, már már lassan fáj a hideg. (Mivel feledékeny vagyok ezért a kesztyűim általában otthon hagyom, vagy csak simán elfelejtem felhúzni a nagy rohanásban; de ha valamit cipelni kell akkor kényelmetlennek érzem magamon.)
Na de idén nem húztam halasztottam a dolgot, már a zord idő eljövetele előtt megvásároltam a Nivea SOS Regeneráló Kézápolót.



Róla van szó:


Amit ígér:
enyhülést nyújt az erősen kiszáradt, kirepedezett kezeknek miközben puhává varázsolja őket!
Be kell vallanom, hogy ez így igaz!!! Könnyen és gyorsan beszívódik egy babszemnyi elég belőle és az illata is nagyon szolid. Az állagát tekintve egy kicsit sűrű és tömény, bár azt hiszem ez senkinek nem jelent problémát. Az árát nézve nem épen a legolcsóbb kézápolók közé tartozik, de jó befektetésnek láttam. A dm-ben vásároltam, és ha jól emlékszem 800-900 forint között mozoghat; ezért az összegért 50ml krém kerül a birtokunkba.
Nagy elvárásaim vannak vele szemben, remélem a hideg hóesés mínuszokban hű társam lesz!

További képek, amik a megismerkedéshez elengedhetetlenek:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése