2011. október 24., hétfő

Monday mood

Esős, borongós, szomorú hétfő. A magam módján megpróbáltam feldobni! :)

Elővettem a legvidámabb lakkjaim:
- Catrice: Nail Hardener : szinte mindig használok körömerősítőt, szükségét látom.
- Barry MBerry Ice Cream: a legszebb pasztell lila amit valaha láttam.
- Barry M: Pink Iridescent: csillivilli csajos lakk, kötelezőnek éreztem.
- Rose Nails: 108: a túl zselés állagát leszámítva imádom a benne rejlő csillámokat, így kénytelen vagyok a felvitel nehézségeivel is megbirkózni.




Lássuk a végeredményt:




Sajnos a fényviszonyok nem a legjobbak voltak Ps-sel pedig nem szerettem volna belepiszkálni a fotókba, de talán a képek így is visszaadják valamelyest a valóságot. (A béna lakkozásért pedig elnézést, de kicsit vaksi voltam.)
A Barry M lakkjait a MUP oldaláról tudjátok megvásárolni jelenleg 890 forintos áron. A Rose Nails lakkot pedig kisebb üzletekben, bizsus boltokban körülbelül 150 forintért tudhatjátok magatokénak.
Remélem nektek örömökben gazdag hétfőtök van!
Van esetleg praktikátok az őszi szürkeség ellen? A vidám színű lakkok tényleg hangulatjavítók?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése