2011. október 27., csütörtök

Christopher Kane Resort 2011

 Be kell, hogy valljam nem vagyok valami színes egyéniség ha az öltözködésemet nézzük. De amikor először láttam a galaktikus űrmintákat, csillagokat és csillagképeket felidéző ruhákat azonnal szerelembe estem. Nem mintha lenne valaha is egy fikarcnyi esélye, hogy birtokomba kerül egy ilyen gyönyörűség, de álmodozni azért én is szeretek. Ekkor figyeltem fel egy fiatal divattervezőre, akinek a kreálmányaim legjobban belopták magukat a szívembe.
Ő nem más, mint Christopher Kane.

Egy kis utána olvasás után emel kalapom előtte, nem csak, hogy a Versace-nél dolgozik, mint tanácsadó; tervez a Swarovsky számára ékszereket; de még a Lancôme számára is szájfényeket. Arról nem beszélve, hogy a fiatal ember 1982-es születésű!!!
Igazándiból sose voltam oda a Star Wars-ért, és a sci-fi világa is távol esik tőlem; na de kérem szépen ez nem lehet akadálya annak, hogy galaktikus vágyakozásom legyen egy-egy ruha darab iránt.
De nézzük is azokat a darabokat, amiktől én személy szerint a nirvana állapotát megközelítem:






Jó pár hírességen is láthattunk (és valószínűleg látni is fogunk) a darabok közül; a teljesség igénye nélkül:


Claudia Schiffer

Anne Hathaway

Alexa Chung
Carey Mulligan

Samantha Cameron
Utána járásomat a google támogatta, a képeket pedig a style.com szolgáltatta.
Nektek, hogy tetszik? Felvennétek? 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése