2012. április 13., péntek

Fashion TAG

Rengeteg blogon láttam már, nem is tudom kitől indulhatott el; de ideje nekem is kitölteni. :)

1. Szoknyás vagy nadrágos típus vagy inkább?
Régebben többet hordtam szoknyát, mostanában viszont egyre kevesebbszer veszem fel reggelente. Remélem nyáron máshogy lesz. Sokszor töltött sonkának érzem magam na...

2. Arany vagy ezüst kiegészítőket viselsz szívesebben?
Az ezüsthöz szívesebben nyúlok, az aranyat felnőttesnek tartom- kicsit hivalkodónak. Viszont a rezesebb árnyalatokat preferálom a legjobban.

3. Clutch. Igen vagy nem?
Nekem még nincs, mivel nem találtam eddig olyan darabot amit tényleg tudnék hordani. Alapvetően nem szeretek semmit a kezembe cipelni, így biztos fura is lenne megszokni.

4. Van kedvenc üzleted? Ha igen, melyik?
Olyan helyet még nem találtam, ahol egy egész kollekciót a magaménak érzek. Viszont az Orsayben szívesen költöm a pénzem, ott általában mindig találok magamra szép darabokat, nagyon jó minőségű kínálattal lehet találkozni!

5. Mit gondolsz a platformtalpú cipőkről?
Nagyon tetszenek, imádom őket! A magasságom és a béna járásom viszont összeférhetetlen ezekkel a csinos darabokkal, pedig szívesen hordanám őket! Két wedge tulajdonosa vagyok, de így is óriásnak érzem bennük magam, úgy majdnem verem a 180centit.

6. A koptatott farmer ciki vagy még hordható?
Mért lenne ciki? Nekem 3farmerom is koptatott egyáltalán nem érzem magam bennük cikinek. Annak kéne?
A kedvenc nadrágom egy fekete koptatott farmer. :)

7. Neon vagy pasztell?
Pasztell csak is, engem a hideg kiráz ezektől a kanári színektől. Nem érzem magam papagájnak még. :S

8. Sok olcsó bizsu vagy kevés, de drágább örök darab?
Sok olcsó, imádom a gyűrűket a karpereceket a gyöngyös láncokat. A drágább darabokat sajnálnám hordani és nem is érzem hozzám passzolónak őket.

9. Arra törekedsz, hogy kövesd az aktuális divatot vagy inkább a saját stílusodat képviseled?
Engem valahogy a divat szó hallatán a rosszullét kerülget, szerintem az nem divat ha mindenki ugyan abban a szerkóban nyomul. Fontos, hogy a nekünk tetsző dolgokat próbáljuk úgy hordani, hogy azok együtt tudjanak működni. Azért nem fogok neon pink szoknyát venni, mert az a divat; tudom, hogy nem érezném benne jól magam és egész nap csak feszengnék. Persze másokon akik tudják viselni az aktuális trend darabjait igen is szépnek szoktam látni, de én nem vagyok ilyen emberke, hogy bátran felhúzzak bármit.

10. A ruháid zöme neutrális árnyalatú, és azokat párosítod a kedvenc színedben pompázó darabokkal, vagy a szivárvány minden színe megtalálható a szekrényedben?
Na én vagyok az a lány akinél három szín létezik az öltözködésben fekete-barna-szürke, ezeken kívül van pár világosabb farmerem és egy két lila pólóm (szigorúan sötét lila).  A hetekben vásároltam egy bézs és egy barack színű felsőt, az más kérdés, hogy hülyén érzem bennük még magam. Nagyon idióta öltözködésem van...

+1.: A sminked passzítod az öltözékedhez vagy fordítva?
Nem nagyon törődöm vele, bár nem szoktam színesen sminkelni inkább visszafogottan. A hétköznapokban barnák esetleg leheletnyi színnel (ha jobb lábbal kelek fel akkor bármi megeshet), halvány szürke (néha minimális rózsaszínnel), vagy csak sima tusvonal vagy épen semmi nincs a szememen. Én inkább a pirosítókban élem ki magam, ha visszafogott a ruhám akkor a pirosítóm is natúrabb ha extrább hatást akarok akkor a pirosítót durvítóm be, no meg a rúzs és a szájfény.

Remélem nem ábrándultatok ki belőlem. :)
Töltsétek ki ti is, engem érdekel ki mit visel szívesen!





 

1 megjegyzés:

  1. Na, én is így voltam, aztán egyszer megálljt parancsoltam magamnak, és letiltottam magam a fekete, szürke, fehér és barna cuccok vásárlásáról - így aztán mostanra van nagyjából minden a szekrényemben, és, bár nehéz volt megbarátkoznom némelyekkel, a fukszia az egyik legnagyobb kedvencem lett. Persze legjobban még mindig a farmer+fehér felső összeállításban érzem jól magam. :-)

    VálaszTörlés