2012. április 4., szerda

Opi- Pedal Faster Suzi

 Már találkozhattatok ezzel a lakkal a márciusi kedvenceim között is, ma meg is mutatnám, hogy mennyire csodálatos színe van! Szerintem abszolút nem kell magyarázni, hogy miért is szeretem ennyire. :)
Komolyan mondom erről a lakkról csak áradozni tudok, a minősége verhetetlen és a színe is!

Nektek mi a kedvenc körömlakkotok? Ti is ennyire rá tudtok kattanni egy-egy színre?

Ugye már jelentkeztetek a nyereményjátékomra? Ha még nem akkor, ide katt!

6 megjegyzés:

  1. a neve elég viccesen hangzik :) szívesen lennék én is ilyen találj ki színekhez nevet kreatívkodó emberke x)

    VálaszTörlés
  2. Ahh...nagyon szép színe van. Szép kormeid vannak;-)

    VálaszTörlés
  3. Jaj köszönöm lányok! A neve tényleg vicces picit, de még is frappáns jobb mintha csak számokat kapnának a lakkok. A színe pedig tényleg tökéletes nem érzem magam tőle Barbie babának se, úgyhogy tényleg tuti! A körmeimet én speciel nem látom szépnek, lenne rajtuk mit javítani/tenni értük! De köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  4. A saját körmeit senki nem látja szépnek, hidd el. A tieiddel amúgy semmi gond, és nagyon jól áll a lakk, nekem is tervben van a megvétele... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szeretem, tényleg mindig erre érzek kényszert, hogy felkenjem. :D

      Törlés