2012. április 1., vasárnap

Márciusi kedvencek






 O.P.I. - Pedal Faster Suzi!: Imádom, én csak szerencsehozó lakknak hívóm. Annyira szép a színe, és annyira tavaszias és annyira jó kedvem van tőle mindig! :)
NYX - Real nude szájfény: Természetes, tartós, nem ragadós és ez a citrusos/citromos illat teljesen beleszerettem, csak ajánlani tudom ha sallangoktól mentes tartós szájfényt kerestek. Már egy csomó színben kinéztem magamnak, már csak egy paypal számla kéne és csődbe is mennék. :D
Alverde - Mademoiselle Péche pirosító: Imádom még mindig, de ahogy láthatjátok elértem az alját, ami két dolgot takar rohadt kevés van benne és tényleg imádom. :)
A hónapban nem a sminkeké volt a főszerep, próbáltam minden erőmmel a sulira koncentrálni mert ott helyt kell állnom! Szerencsére a sok tanulásnak meg is lett a gyümölcse!
Mivel a márciusom végig a tanulásról szólt, sőt még az április eleje is ezért a számológépem is kedvencem lett, hiszen  nap mint nap hű társam volt és a dolgozatok alatt is támogatott. Amikor pedig nem tanultam akkor édességekkel tömtem a burám pihenésképpen, aminek azt hiszem pápát is inthetek hiszen nyárra nem akarok már "töltött galamb" lenni, így a következő hónapban vissza fogom magam (remélem). :S

Ugye már jelentkeztetek a nyereményjátékomra? Ha még nem akkor, ide katt!

Nektek mik voltak a kedvenceitek a múlt hónapban? 
Nálatok is van állandó darab, amit nagyon szerettek?

2 megjegyzés:

  1. nekem a samponok és szempillaspirálok terén van örök favorit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na én pont normális szerethető olcsó tökéletes szempillaspirált keresek! :)

      Törlés