2012. április 16., hétfő

Újdonságok V.

Engem nem ragadott magával a Glamour napi vásárlási láz. Nem is igazán akartam semmit venni, inkább a szüleimnek vettem pár apróságot (ezeket nem mutizom meg ha nem baj) a Müllerben illetve a J.Pressben költöttem még e a pénzem (a fehérneműket se szívesen raknám fel). Péntek délutánra már szinte le voltak fosztva a boltok, nagyon meglepődtem, sőt a Müller már késő délelőtt. Azért magamnak is sikerült ennek ellenére vásárolnom...
Lee Cooper parfüm, Catrice Re-touch Light reflecting concealer, Bebe tisztító kendők (imádom), 2db Schaebens epres maszk (imádom), nem egy nagy durranás de ezeket a bejegyzéseket mindig szívesen látjátok.
Rengeteg üzlet elszállt az árakkal, irreális áron kínálnak nadrágokat szoknyákat, még a 20%-os kedvezmény is kevés sokszor. Ezért beglamuoroztam magam a kedvenc turimban és vettem két szuper nyári felsőt. :)

Ti mit vásároltatok? Nektek is csalódás volt?

Jelentkezzetek a nyereményjátékomra, még 4napotok van! Sok sikert! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése