2012. április 2., hétfő

Szentkirályi Testápoló






 El is felejtettem róla írni Nektek! Mivel az Alverde testvajam elfogyott pont kapóra jött, hogy megkaptam ezt a testápolót. Mivel eddig nem ismertem és nem valószínű, hogy megvettem volna magamnak ezért gondoltam szánok rá egy bejegyzést.

Amit tudni érdemes róla: allergén és színezékmentes, hozzájárul a bőr természetes hidratáltságához, bőrnyugtató és gyulladáscsökkentő hatású. A Krémmánia oldalán többet megtudhattok az összetevőkről illetve ott is olvashattok véleményeket itt.
Szerintem: A Szentkirályi márkát eddig csak ásványvízként ismertem, így pozitívan álltam a testápolóhoz. Illatra kellemes, púderes illata van. Állagra inkább folyós, nem kell sokat kenegetni, hogy hamar felszívódjon. Az illata sokáig érződik, de a hidratáló hatása kevésbé. Mivel az én bőröm inkább száraz, ezért sűrűbben kell kennem, de lehet nyárra jobb választás lett volna. Nem vettem észre extra hatást, bár nem is az a kategória szerintem, hogy keresni kelljen plusz dolgokat. Sajnos a szárazabb részekkel nem bánik el, a sarkamon semmit sem csinál és a kezemen se hatásos. Fürdés után esténként használom, biztos el fog fogyni azért nem olyan rossz kis termék. Sajnos nekem a nehezebb zsírosabb krémek jönnek be jobban.
Belső:

Ugye már jelentkeztetek a nyereményjátékomra? Ha még nem akkor, ide katt!

Ti ismeritek? Használtátok esetleg ezt a testápolót?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése